Goedenavond allemaal,
Afgelopen keer (zo 3 weken geleden) zelf een pc inelkaar geschroefd. Nu wil mij oom graag een HTPC. Maar ik zei dat ik wel wat beters weet dan kant en klaaren. Hij wil zelf alleen haar scherp films kijken + youtube
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Film kijken blueray 4k en voor de toekomst misschien nog is 3D en Youtube
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zo rond 300 - 460
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model hellemaal nix
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Standaard dingen later nog een hdd erbij nu word alle films van andere pc ge streamt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Niet echt moet wel 4k en 3d ondersteunen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Zo stil mogelijk dus geen stock cpu koeler
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Niet nodig
Is de cpu en de ram misschien beetje overkill?
Voor even duidelijkheid dit is alleen om films te kijken in 4k en 3D
60gb ssd alleen voor os
Ik weet overigens niet welke os hier voor goed is linux misschien?
En misschien nog een afstand bediening? Ik weet niet of dat mogelijk is
Afgelopen keer (zo 3 weken geleden) zelf een pc inelkaar geschroefd. Nu wil mij oom graag een HTPC. Maar ik zei dat ik wel wat beters weet dan kant en klaaren. Hij wil zelf alleen haar scherp films kijken + youtube
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Film kijken blueray 4k en voor de toekomst misschien nog is 3D en Youtube
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zo rond 300 - 460
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model hellemaal nix
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Standaard dingen later nog een hdd erbij nu word alle films van andere pc ge streamt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Niet echt moet wel 4k en 3d ondersteunen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Zo stil mogelijk dus geen stock cpu koeler
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Niet nodig
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-D3H | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Silverstone Milo ML04 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 23,29 | € 23,29 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Asus BC-12D2HT Retail Zwart | € 58,86 | € 58,86 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 60GB | € 39,04 | € 39,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 432,04 | |
Is de cpu en de ram misschien beetje overkill?
Voor even duidelijkheid dit is alleen om films te kijken in 4k en 3D
60gb ssd alleen voor os
Ik weet overigens niet welke os hier voor goed is linux misschien?
En misschien nog een afstand bediening? Ik weet niet of dat mogelijk is