Winactie betakeys - Doorverkoop V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Beste Tweakers Redactie,

Het lijk me niet de bedoeling dat mensen gewonnen betakeys voor Heroes of the Storm doorverkopen via Vraag & Aanbod. Het is wel heel toevallig dat er vandaag een winactie was en er ineens 3 keys worden aangeboden voor bedragen als 20 euro.

Nou weet ik niet of hier een een officiële regel voor is, maar ik vind het echt waanzin en schofterig.
Er zijn genoeg Tweakers die het spel dolgraag willen proberen, maar uiteraard moeten een aantal mensen hier misbruik van maken en aan verdienen.

Kan hier wat aan gebeuren of is dit geoorloofd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
stin00 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:17:
Beste Tweakers Redactie,

Het lijk me niet de bedoeling dat mensen gewonnen betakeys voor Heroes of the Storm doorverkopen via Vraag & Aanbod. Het is wel heel toevallig dat er vandaag een winactie was en er ineens 3 keys worden aangeboden voor bedragen als 20 euro.

Nou weet ik niet of hier een een officiële regel voor is, maar ik vind het echt waanzin en schofterig.
Er zijn genoeg Tweakers die het spel dolgraag willen proberen, maar uiteraard moeten een aantal mensen hier misbruik van maken en aan verdienen.

Kan hier wat aan gebeuren of is dit geoorloofd? :/
Volgens mij mag dit wel hoor, er worden ook gewoon one plus one invites verkocht. Dat is ongeveer hetzelfde als wat jij hier aankaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
8 ) You may not sell, transfer or commercially exploit access to a Beta, including the distribution of Beta keys without Blizzard’s express authorization.

Van de maker van de Game en die de keys geeft aan Blizzard mag het dus niet, en daarmee lijkt het mij logisch het hier ook niet mag.

" denk ik "

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 22-01-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Met reports werd niets gedaan.
Word dus toegestaan door de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Geef het wat tijd, misschien zijn ze net AFK

[ Voor 105% gewijzigd door Fietsbel op 23-01-2015 02:40 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bron schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 02:29:
Waar baseer je dat op? Alle meldingen zijn namelijk verwerkt en de ads verwijderd waar nodig. Graag geen onjuiste en voorbarige conclusies trekken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Bron schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 02:29:
Ik heb er vier gereport en allemaal verwerkt. Goed werk mods :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Microkid schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 06:35:
[...]

Waar baseer je dat op? Alle meldingen zijn namelijk verwerkt en de ads verwijderd waar nodig. Graag geen onjuiste en voorbarige conclusies trekken.
Omdat ik bericht kreeg dat er 2 verwerkt waren. En ze allebij er nog gewoon op stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe zit het met weggeven van een key? Zag een V&A waarin iemand er eentje weggeeft aan leukste gedichtje, dat lijkt me toch geen probleem?

Dat mede door het feit dat ik ws te weinig tijd zal hebben om te spelen, ik de key liever aan iemand geef die dat wel heeft :P

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 23-01-2015 14:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:09:
Hoe zit het met weggeven van een key? Zag een V&A waarin iemand er eentje weggeeft aan leukste gedichtje, dat lijkt me toch geen probleem?

Dat mede door het feit dat ik ws te weinig tijd zal hebben om te spelen, ik de key liever aan iemand geef die dat wel heeft :P
Lijkt me wel, je maakt er iemand anders blij mee zonder er zelf winst op te maken :)
Pagina: 1