Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste is developen (game, web en video), maar wil ik ook de nieuwste games ermee kunnen spelen (hoeft niet op ultra).
Software:
Adobe software (Photoshop/Illustrator/After effects)
Game Engines (Unity3D/CryEngine/UDK)
Maya
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een absolute maximumprijs ik zat zelf te denken rond de 800euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (voorlopig) en muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor windows en meest gebruikte programma's, tweede hdd voor games en opslag (films/fotos).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur voor een merk, maar MSI, intel en nvidia spreken me altijd wat meer aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als het systeem stil en zuinig is, maar het belangrijkste is dat het jaren mee gaat.
Ga je overklokken?
Ik heb gekozen voor een K processor, omdat ik de optie voor overklokken open wil houden. Maar heb niet meteen interesse in overklokken.
Voorlopige lijst met onderdelen:
De videokaart is voor me nog niet geheel duidelijk, twijfels tussen een (gtx760, 270x of gtx960).
Het belangrijkste is developen (game, web en video), maar wil ik ook de nieuwste games ermee kunnen spelen (hoeft niet op ultra).
Software:
Adobe software (Photoshop/Illustrator/After effects)
Game Engines (Unity3D/CryEngine/UDK)
Maya
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een absolute maximumprijs ik zat zelf te denken rond de 800euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (voorlopig) en muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor windows en meest gebruikte programma's, tweede hdd voor games en opslag (films/fotos).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur voor een merk, maar MSI, intel en nvidia spreken me altijd wat meer aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als het systeem stil en zuinig is, maar het belangrijkste is dat het jaren mee gaat.
Ga je overklokken?
Ik heb gekozen voor een K processor, omdat ik de optie voor overklokken open wil houden. Maar heb niet meteen interesse in overklokken.
Voorlopige lijst met onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 171,- | € 171,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | TP-Link TL-WN881ND | € 10,95 | € 10,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
| 1 | Crucial M550 2,5" 256GB | € 94,50 | € 94,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 580,30 | |
De videokaart is voor me nog niet geheel duidelijk, twijfels tussen een (gtx760, 270x of gtx960).
[ Voor 4% gewijzigd door mrhankey91 op 23-01-2015 15:25 ]