Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga ermee gamen, voornamelijk battlefield, en ook zal ik het gebruiken voor school, en af en toe bewerk ik voor school wat video.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht geen aparte hdd nodig te hebben, mijn huidige gebruik met games is 200 GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
qua videokaart niet, maar de processor houd ik graag bij intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is geen must, maar wel fijn, aangezien ik met een headset game, maar de computer wel op mijn kamer komt.
Ga je overklokken?
Nee.
Mijn huidige lijstje:
Ik twijfel nog of ik voor de 970 van MSI (uit de BBG) of die van Asus wil gaan, de Asus spreekt me iets meer aan omdat hij onder lichte load erg stil is. Van de andere kant zal hij voor videobewering en battlefield 4 hoogst waarschijnlijk toch wel aan slaan.
Verder heb ik de 4490 gekozen omdat het toch een beetje meer power is, en het binnen mijn budget past.
De R5 voor zijn stilte, maar ook omdat ik hem erg strak vind.
Processorkoeler, voor wat extra koeling in de R5 en wat stilte. direct uit de BBG geplukt, misschien nog andere suggesties qua koeler?
RAM: uit de vorige BBG's, low profile om geen problemen te veroorzaken met koelers.
Valt hier nog iets aan te verbeteren? (videokaart/koeler)
Ik ga ermee gamen, voornamelijk battlefield, en ook zal ik het gebruiken voor school, en af en toe bewerk ik voor school wat video.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht geen aparte hdd nodig te hebben, mijn huidige gebruik met games is 200 GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
qua videokaart niet, maar de processor houd ik graag bij intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is geen must, maar wel fijn, aangezien ik met een headset game, maar de computer wel op mijn kamer komt.
Ga je overklokken?
Nee.
Mijn huidige lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 188,95 | € 188,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 967,15 | |
Ik twijfel nog of ik voor de 970 van MSI (uit de BBG) of die van Asus wil gaan, de Asus spreekt me iets meer aan omdat hij onder lichte load erg stil is. Van de andere kant zal hij voor videobewering en battlefield 4 hoogst waarschijnlijk toch wel aan slaan.
Verder heb ik de 4490 gekozen omdat het toch een beetje meer power is, en het binnen mijn budget past.
De R5 voor zijn stilte, maar ook omdat ik hem erg strak vind.
Processorkoeler, voor wat extra koeling in de R5 en wat stilte. direct uit de BBG geplukt, misschien nog andere suggesties qua koeler?
RAM: uit de vorige BBG's, low profile om geen problemen te veroorzaken met koelers.
Valt hier nog iets aan te verbeteren? (videokaart/koeler)