Ik zoek een?
Voeding/adapter voor mijn beeldscherm(LG Flatron E2351).
Ik heb een eyefinity setup, maar een tijdje geleden is de voeding van mijn beeldscherm en de Active Display Port of DisplayPort Female to Mini DisplayPort Male kapot gegaan. Ik wil mijn eyefinity setup dus weer compleet en werkend maken.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefste zo goedkoop mogelijk. Budget is er verder niet aangezien ik het hoe dan ook weer wil laten werken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik het vooral voor het gamen en verder voor wat grafische applicaties.
Ik heb nauwelijks verstand van voeding e.d. ik heb een aantal afbeeldingen toegevoegd die hopelijk wat meer duidelijk geven over het product dat ik wil vervangen.
1
2
3
Voeding/adapter voor mijn beeldscherm(LG Flatron E2351).
Ik heb een eyefinity setup, maar een tijdje geleden is de voeding van mijn beeldscherm en de Active Display Port of DisplayPort Female to Mini DisplayPort Male kapot gegaan. Ik wil mijn eyefinity setup dus weer compleet en werkend maken.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefste zo goedkoop mogelijk. Budget is er verder niet aangezien ik het hoe dan ook weer wil laten werken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik het vooral voor het gamen en verder voor wat grafische applicaties.
Ik heb nauwelijks verstand van voeding e.d. ik heb een aantal afbeeldingen toegevoegd die hopelijk wat meer duidelijk geven over het product dat ik wil vervangen.
1
2
3
[ Voor 3% gewijzigd door Spicious op 22-01-2015 18:02 ]