Even voor de duidelijkheid als eerste:
Deze gamepc ga ik bouwen voor een vriend en ik heb hem ook voor hem samengesteld. Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat ik iets over het hoofd heb gezien of dat er voor een klein bedrag meer een veel betere deal is. Vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Elke dag ongeveer 2 á 3 uurtjes gamen en in het weekend gemiddeld 6 uur per dag. Games zoals Far Cry 4, Assassin's Creed: Unity, Rust, Kerbal Space Program, Prison Architect. Het blijft vooral bij gamen en wat schoolwerk (Word, Powerpoint etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximum is €1200 met een kleine rek tot de €1250 als er echt een goede deal is; zonder verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, headset en speakers.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zijn voorkeur gaat vooral uit naar Cooler Master, Nvidia, Intel en Gigabyte (vandaar ook de Gigabyte 960 bv.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energie verbruik mag niet al te hoog zijn. Daarom ook een videokaart uit de Maxwell reeks.
Ook moest de monitor persé 1 of 2 ms hebben, minimaal 720p en 21"-24" zijn
Ga je overklokken?
Het liefst niet maar voor de zekerheid toch maar een K cpu om in de toekomst wat extra juice eruit te halen.
Dit is de samengestelde computer op dit moment:
Deze gamepc ga ik bouwen voor een vriend en ik heb hem ook voor hem samengesteld. Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat ik iets over het hoofd heb gezien of dat er voor een klein bedrag meer een veel betere deal is. Vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Elke dag ongeveer 2 á 3 uurtjes gamen en in het weekend gemiddeld 6 uur per dag. Games zoals Far Cry 4, Assassin's Creed: Unity, Rust, Kerbal Space Program, Prison Architect. Het blijft vooral bij gamen en wat schoolwerk (Word, Powerpoint etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximum is €1200 met een kleine rek tot de €1250 als er echt een goede deal is; zonder verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, headset en speakers.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zijn voorkeur gaat vooral uit naar Cooler Master, Nvidia, Intel en Gigabyte (vandaar ook de Gigabyte 960 bv.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energie verbruik mag niet al te hoog zijn. Daarom ook een videokaart uit de Maxwell reeks.
Ook moest de monitor persé 1 of 2 ms hebben, minimaal 720p en 21"-24" zijn
Ga je overklokken?
Het liefst niet maar voor de zekerheid toch maar een K cpu om in de toekomst wat extra juice eruit te halen.
Dit is de samengestelde computer op dit moment:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | ASRock Z97 Extreme4 | € 120,50 | € 120,50 |
| 1 | Gigabyte GV-N960G1 GAMING-2GD | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 | € 145,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL Retail | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 28,95 | € 28,95 |
| 2 | Cooler Master JetFlo geen led, 120mm | € 10,78 | € 21,56 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL9D-8GBXM | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Corsair CX600M | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 61,01 | € 61,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.227,32 | |
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"