Azerty weigert verzendkosten retour te betalen bij garantie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind het een beetje vreemd dat webshops nog altijd niet geheel op de hoogte zijn van de geldende regels, ondanks hun inmiddels ruime ervaring. Maar goed, laat ik voor deze keer eens aan mezelf twijfelen en toetsen of ik gelijk heb. Ik ben vast de honderdduizendste die het probeert, maar herhaling is de moeder der wijsheid.

Ik heb 6 maanden en 4 dagen geleden (schijf was al eerder kapot, maar goed, te laat dus ik trek wat dat betreft aan het korste eind) een harde schijf gekocht bij Azerty. Deze valt nog binnen de 2 jaar garantie, dus nog steeds geen man overboord. Maar ik krijg na het regelen van een RMA toch de volgende mail terug:
Het betreurt ons dat u problemen ondervind met uw aankoop.

[...]

Aangezien het niet om een DOA (defect binnen 8 dagen) product gaat zijn de door u gemaakte verzendkosten voor eigen rekening.

Dit aangezien wij werken met Carry-in garantie. Een antwoordnummer hebben we niet beschikbaar gesteld.

Echter zijn de verzendkosten voor de eventuele retourzending voor onze rekening.
Maar na een heel kort zoekrondje kom ik onderstaande tegen:
De verkoper geeft aan dat de koper er voor moet zorgen dat het product bij de verkoper komt.
Voor dit standpunt is geen onderbouwing te vinden in het wetboek. De verplichting om het product te vervangen rust op de schouders van de verkoper. De verkoper moet alles doen wat hiervoor nodig is. Dat betekent dus ook het ophalen van het product. De kosten hiervan mogen niet bij de koper in rekening gebracht worden. Ook niet door hem het product te laten versturen.

Zie hiervoor: Rb HaarlemDatum, 01-05-2012, LJN: BW6479 r.o. 5.7 en Rb Midden-Nederland, 09-01-2013, LJN: BY8341 r.o. 4.8 en 4.9.

Voor het begrip kosteloos kan verwezen worden naar de Europese Richtlijn consumptiegoederen 99/44/EG. In art. 3 lid 4 daarvan is de volgende definitie terug te vinden:

De term "kosteloos" in de leden 2 en 3 heeft betrekking op de kosten die gemaakt moeten worden om de goederen in overeenstemming te brengen, met name de kosten van verzending, loon en materiaal.
Heeft Azerty gelijk of heb ik gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik ben dan misschien al jaren verkeerd bezig, maar ik heb echt pas 1x gehad dat een product gratis naar de fabriek gezonden kon worden en ook gratis terugzending. Dit was met een Ti Nspire CX rekenapparaat, maar dit was direct naar de fabriek toe zonder tussenkomst van webwinkel.

Lijkt me, aangezien het gewoon gaat om standaard Carry-in garantie, dat je die verzendkosten HEEN gewoon aan het betalen komt. Het heet niet voor niks Carry-in.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 23:21

3DDude

I void warranty's

Volgens mij heb je gelijk, maar of je het gaat krijgen is wat anders :).

Anders moet Azerty net als alle andere webshops hun verdienmodel aanpassen wat betekend dat de producten duurder worden, wat weer als gevolg heeft dat ze niet goed kunnen concureren met andere webshops.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 21:12

edwinjm

Webdeveloper

kuusj98 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:20:
Lijkt me, aangezien het gewoon gaat om standaard Carry-in garantie, dat je die verzendkosten HEEN gewoon aan het betalen komt. Het heet niet voor niks Carry-in.
Ze kunnen ze het noemen zoals ze willen, aan het eind moeten ze zich aan de wet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:20:
Ik ben dan misschien al jaren verkeerd bezig, maar ik heb echt pas 1x gehad dat een product gratis naar de fabriek gezonden kon worden en ook gratis terugzending. Dit was met een Ti Nspire CX rekenapparaat, maar dit was direct naar de fabriek toe zonder tussenkomst van webwinkel.

Precies wat de reactie boven mij net zegt. Ze hebben zich aan de wet te houden.

Sterker nog, als ze iets onwettigs in de algemene voorwaarden zetten, dan vervallen de algemene voorwaarden gewoon. Ik snap dat ze het niet graag willen allemaal, maar volgens mij moet je geen webshop beginnen als je zulke zaken niet wil regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:31:
[...]

Sterker nog, als ze iets onwettigs in de algemene voorwaarden zetten, dan vervallen de algemene voorwaarden gewoon. Ik snap dat ze het niet graag willen allemaal, maar volgens mij moet je geen webshop beginnen als je zulke zaken niet wil regelen.
Nou ja, prima dan. Maar verwacht jij nu werkelijk dat als jij hiermee aankomt dat ze gaan zeggen: "ja sorry meneer! We zaten verkeerd en we gaan inderdaad uw kosten vergoeden!"

Nee, natuurlijk niet. Dat is het doodsimpele verschil in recht hebben en het recht krijgen. Je kunt natuurlijk wel proberen ze met deze artikeltjes te bestoken, maar ik ben (hoe spijtig ik dat ook vind om te moeten zeggen) er grif van overtuigd dat je echt al met juridische stappen moet gaan dreigen willen ze ook maar iets ondernemen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
10 misverstanden over garantie
Puntje 8
Klik
Nog een Klik

[ Voor 31% gewijzigd door Web-Brielle op 22-01-2015 16:39 . Reden: klikje2 ]

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wel merk is het ? Sommige fabrikanten hebben zelf hele relaxte garantie, waaronder bijvoorbeeld WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Web-Brielle schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:36:
10 misverstanden over garantie
Puntje 8
Klik
Ah tof, dat is duidelijk.
8 Verzendkosten zijn voor de koper

Online kopen betekent dat u met verzendkosten zit u als iets ter reparatie wilt terugsturen. De koper wordt vaak gevraagd die kosten te voldoen. Als u gebruikmaakt van uw bedenkrecht (zie boven) was dat lange tijd terecht, tot een recente uitspraak van het Europese Hof. Nu hoeft u niet langer verzendkosten te betalen. Bij een ondeugdelijk artikel zijn de verzendkosten binnen de garantieperiode dus voor de verkoper. Is een product lang weg ter reparatie, dan hoort men u een vergelijkbaar artikel uit te lenen.
Ik zie nu ook dat ik via HGST de garantie ook had kunnen regelen en dan was ik ook gratis uit geweest. Jammer dat ik, wanneer ik volgens de wet handel (ik moet immers de webshop een kans geven om het op te lossen), onwettig gezeur tegen kom van die webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:38:
Wel merk is het ? Sommige fabrikanten hebben zelf hele relaxte garantie, waaronder bijvoorbeeld WD.
HGST dus. Volgens mij hebben die ook gewoon gratis omruilmogelijkheid, maar ik ben volgens de wet "verplicht" om alles via de webshop te regelen.

-edit- Ik wacht even af wat hun reactie gaat zijn na wat heen en weer gesteggel, ik kan altijd nog bij de keurmerken en op Tweakers een review achterlaten en als uiterste een juridische procedure opstarten. Ik weet wel dat ik Azerty de volgende keer achter het filter zet, want
edwinjm schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:43:
[...]

Waar lees jij dat? Volgens mij is dat niet zo. Pas als je hogeop wilt met je klachten, moet je eerst de winkel de gelegenheid hebben gegeven. Volgens mij kan je gerust (binnen de wet) gelijk naar HGST stappen.
Als ik een reparatie of vervanging buiten de webshop om heb gedaan, dan heb ik de webshop geen kans gegeven het op te lossen en vervalt mijn recht op garantie.

[ Voor 55% gewijzigd door Verstekbakker op 22-01-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjm

edwinjm

Webdeveloper

Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:40:
[...]

HGST dus. Volgens mij hebben die ook gewoon gratis omruilmogelijkheid, maar ik ben volgens de wet "verplicht" om alles via de webshop te regelen.
Waar lees jij dat? Volgens mij is dat niet zo. Pas als je hogeop wilt met je klachten, moet je eerst de winkel de gelegenheid hebben gegeven. Volgens mij kan je gerust (binnen de wet) gelijk naar HGST stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

https://www.hgst.com/portal/site/en/support/warranty/

Je kan hier alles gewoon invullen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:40:
[...]

-edit- Ik wacht even af wat hun reactie gaat zijn na wat heen en weer gesteggel, ik kan altijd nog bij de keurmerken en op Tweakers een review achterlaten en als uiterste een juridische procedure opstarten.
Vraagje.. die 7-10 euro.. Het is nu toch puur het principe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjm

edwinjm

Webdeveloper

Zie ook punt 10 van het misverstanden-linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kan beter bij aankoop iets meer betalen, dan bij Azerty voortaan, misschien dat er een waarschuwing vanuit Tweakers erbij gezet kan worden in de Pricewatch.
Ik heb het zelf ook meegemaakt bij ze, niet dat ik er toen achteraan gegaan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:31:
[...]

Dit is overigens niet helemaal waar. Er is een zogenaamde grijze en zwarte lijst. Bij een bepaling die op de grijze lijst staat vervalt alleen die bepaling. Bij een bepaling die op de zwarte lijst staat worden de gehele algemene voorwaarden ongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja dat kan, maar de schijf ligt al bij het postkantoor.
Web-Brielle schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:43:
[...]

Vraagje.. die 7-10 euro.. Het is nu toch puur het principe? :P
Dat is het ja. Voor mij is dat misschien een bedrag waar ik overheen kan komen, maar oneerlijke zaken blijven oneerlijk. En die pakken we aan toch? Als het niet voor mezelf is, dan is het wel voor een andere Tweaker. Het is niet voor niks in de eerste plaats Gathering of Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:47:
Dat is het ja. Voor mij is dat misschien een bedrag waar ik overheen kan komen, maar oneerlijke zaken blijven oneerlijk. En die pakken we aan toch? Als het niet voor mezelf is, dan is het wel voor een andere Tweaker. Het is niet voor niks in de eerste plaats Gathering of Tweakers.
Ik geef je groot gelijk :) Als de 1 zijn AV hierdoor aanpast omdat ze zien dat ze fout bezig zijn, dan komt de rest hopelijk vanzelf. Hierdoor wordt shoppen online steeds aantrekkelijker en zelfs makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Soldaatje schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:45:
Je kan beter bij aankoop iets meer betalen, dan bij Azerty voortaan, misschien dat er een waarschuwing vanuit Tweakers erbij gezet kan worden in de Pricewatch.
Ik heb het zelf ook meegemaakt bij ze, niet dat ik er toen achteraan gegaan ben.
Ze gaan bij mij vanaf nu ook op de lijst van "niet gebruiken". Jammer dat je het hebt laten schieten, volgens mij kun je via ICT-waarborg (het keurmerk wat ze hanteren en volgens dat keurmerk hanteren ze de gedragsregels) de boel laten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:15
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:13:
Ik heb 6 maanden en 4 dagen geleden (schijf was al eerder kapot, maar goed, te laat dus ik trek wat dat betreft aan het korste eind) een harde schijf gekocht bij Azerty.
Te laat? Kunt u niet aantonen dat u het gebrek daar binnen heeft ontdekt?
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:13:
Heeft Azerty gelijk of heb ik gelijk?
De argumenten van Azerty houden geen stand, maar de uitkomst misschien wel.

U kunt kiezen uit een beroep op de wettelijke garantie (levenslang) en de handelsgarantie. Aan de handelsgarantie mag als voorwaarden worden verbonden dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Indien u succesvol een beroep doet op de wettelijke garantie dan komen de verzendkosten wel voor rekening van Azerty. U moet dan alleen wel aannemelijk kunnen maken dat de schrijf non-conform was op het moment van aflevering.

Welke mogelijke oorzaken voor dit defect zijn er allemaal aan te wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Ze gaan bij mij vanaf nu ook op de lijst van "niet gebruiken". Jammer dat je het hebt laten schieten, volgens mij kun je via ICT-waarborg (het keurmerk wat ze hanteren en volgens dat keurmerk hanteren ze de gedragsregels) de boel laten regelen.
Volgens mij is dat keurmerk iets wat de branche zelf bedacht heeft, zeggen dat ze (kunnen) bemiddelen, maar dat is niet bindend, geloof ik. Het is een leuk logootje voor op je site maar als consument heb je er geen zak aan.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
alfatrion schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:09:
[...]

Te laat? Kunt u niet aantonen dat u het gebrek daar binnen heeft ontdekt?
Bewijzen zou alleen kunnen als je de CCTV video die op de schijf staat kunt terughalen. Dan stoppen de beelden als de schijf stuk gaat. Maar de schijf is met geen mogelijkheid meer te lezen, dus helaas.
[...]

De argumenten van Azerty houden geen stand, maar de uitkomst misschien wel.

U kunt kiezen uit een beroep op de wettelijke garantie (levenslang) en de handelsgarantie. Aan de handelsgarantie mag als voorwaarden worden verbonden dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Indien u succesvol een beroep doet op de wettelijke garantie dan komen de verzendkosten wel voor rekening van Azerty. U moet dan alleen wel aannemelijk kunnen maken dat de schrijf non-conform was op het moment van aflevering.

Welke mogelijke oorzaken voor dit defect zijn er allemaal aan te wijzen?
De schijf is gewoon niet meer te benaderen. Linux wil hem zelfs niet. En hij maakt ook het ratelgeluid des doods, het is niet mijn eerste kapotte schijf, dus ik weet wel hoe ze klinken als ze dood zijn. ;)
u_nix_we_all schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:17:
[...]

Volgens mij is dat keurmerk iets wat de branche zelf bedacht heeft, zeggen dat ze (kunnen) bemiddelen, maar dat is niet bindend, geloof ik. Het is een leuk logootje voor op je site maar als consument heb je er geen zak aan.
Als het een wassen neus is dan komen we daar vanzelf achter zodra ik er een claim ga indienen. Werkt dat niet, dan moet ik maar reviews plaatsen en kijken hoe ik juridisch verder moet. Ik heb een lange adem hoor, ik vind het zelfs leuk om zoiets uit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Beste,

Graag vernemen we van u wat uw gemaakte verzendkosten zijn en wat uw IBAN is.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
De soep is blijkbaar afgekoeld, tijd om te eten. Toch niet netjes dat ze eerst eronderuit proberen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb eerder gelezen en ervaren dat Azerty de verzendkosten bij garantie vergoedt als je er om vraagt - je moet natuurlijk wel de verzendkosten doorgeven. Wellicht is er iets misgegaan bij de interpretatie / selectie mailtemplate?

Of hrt beleid zou veranderd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Ik denk dat 99% het automatisch accepteerd dat ze zelf de verzendkosten moeten betalen.
Alleen de mensen die weten hoe het zit (zoals Verstekbakker) die vragen het terug.
7 euro x 99 is toch een leuk extraatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Web-Brielle schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:51:
Ik denk dat 99% het automatisch accepteerd dat ze zelf de verzendkosten moeten betalen.
Alleen de mensen die weten hoe het zit (zoals Verstekbakker) die vragen het terug.
7 euro x 99 is toch een leuk extraatje :)
Maar dat is de omgekeerde wereld en zijn dan gewoon vieze praktijken als dit bewust zo wordt gedaan omdat de meesten toch wel betalen omdat ze er niet bij stil staan... of geen weet van hebben.

Overigens vind ik wel weer dat er gelijk heel negatief wordt gedaan, er wordt al over juristen e.d. gesproken... doe eens even rustig en geef eerst het sociale advies, niet gelijk vol in de strijd gaan als je nog geen vriendelijke discussie met de winkel daarover hebt gehad.

En zie, het is al opgelost. Fijn voor de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
MicGlou schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Overigens vind ik wel weer dat er gelijk heel negatief wordt gedaan, er wordt al over juristen e.d. gesproken... doe eens even rustig en geef eerst het sociale advies, niet gelijk vol in de strijd gaan als je nog geen vriendelijke discussie met de winkel daarover hebt gehad.
Er was al discussie met de winkel. Een heel ervaren winkel zelfs die zou moeten weten dat je er niet over moet discussieren. Ik begon deze draad echter om te kijken of ik wel gelijk had door te eisen dat de retourverzendkosten vergoed worden, niet om meteen in het harnas te duiken.

Een discussie zou niet meer nodig moeten zijn, zelfs geen vriendelijke. Maar goed, nu hebben we er hier over gediscussieerd en is weer wat opvulling gecreeerd voor Google wanneer mensen soortgelijke problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Verstekbakker schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Er was al discussie met de winkel. Een heel ervaren winkel zelfs die zou moeten weten dat je er niet over moet discussieren. Ik begon deze draad echter om te kijken of ik wel gelijk had door te eisen dat de retourverzendkosten vergoed worden, niet om meteen in het harnas te duiken.

Een discussie zou niet meer nodig moeten zijn, zelfs geen vriendelijke. Maar goed, nu hebben we er hier over gediscussieerd en is weer wat opvulling gecreeerd voor Google wanneer mensen soortgelijke problemen hebben.
Dat geloof ik helemaal, maar het blijft allemaal vanaf 1 kant belicht... je hebt sowieso niet alle informatie gedeeld en men reageert dus vooral vanuit het onderbuik gevoel en dan wordt er gelijk over juristen etc gesproken. Gewoon kalm aan, het is sowieso een principe kwestie want het gaat niet om een smak geld.

De mail communicatie hoeft ook helemaal niet het beleid van Azerty te zijn, maar kan ook een 'vergissing' van de betreffende medewerker zijn die misschien nieuw is en nog niet helemaal goed is ingewerkt, of iemand die denkt bijdehand te zijn en denkt de regels te kennen en deze dus ook gelijk vertaald zonder dit even te checken. In de praktijk zullen dit soort miscommunicaties veelal aan dat soort zaken liggen dan dat een webshop je doelbewust probeert te belazeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
MicGlou schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:42:
[...]

je hebt sowieso niet alle informatie gedeeld en men reageert dus vooral vanuit het onderbuik gevoel
Welke informatie houd ik achter? Al het relevante heb ik vermeld.

Nogmaals, ik vroeg alleen of ik gelijk had. Juristen heb ik er niet bij betrokken. Discussie gesloten. Xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Verstekbakker schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:20:
[...]

Welke informatie houd ik achter? Al het relevante heb ik vermeld.

Nogmaals, ik vroeg alleen of ik gelijk had. Juristen heb ik er niet bij betrokken. Discussie gesloten. Xxx
Dan had je hier 1:1 de communicatie geplaatst met bevestiging van Azerty dat het idd zo gelopen is... zonder dat kan niemand hier het zeker weten en moet men volledig van jouw informatie uitgaan. Je hebt het bijvoorbeeld over een heen-en-weer discussie... okay prima, maar hoe die discussie precies is verlopen weten we niet. Het is zeker geen geen beschuldiging en ik had het niet perse tegen jou maar tegen de personen die juist over juristen etc begonnen.

Rustig aan aub, zo 'sluit' je geen discussie. Ik probeerde even wat gevoeligheid/nuance in de situatie in te brengen ipv alles direct bot op tafel te gooien en zo zwart-wit mogelijk te maken. Zoals jij het verhaal neerzet heb je idd helemaal gelijk, maar sowieso is gelijk hebben en gelijk krijgen niet hetzelfde... misschien heeft Azerty toch een iets andere mening waarom jij wel kosten zou moeten betalen, ik heb van niemand gelezen of Azerty dan eventueel zou kunnen onderschrijven waarom men denkt dat jij die kosten moet betalen... gewoon simpel verhaal gaan halen ipv gelijk je recht te willen hebben.

We zijn er verder allemaal niet bij geweest en we moeten wat jij zegt als waarheid aannemen, maar we weten nooit of dat helemaal de waarheid is... dan zeg ik niet dat je liegt oid, maar het verschil kan in de vergeten details zitten, van jouw kant maar ook vanuit die van de webshop.

Met andere woorden, ik sta achter je alleen ben ik iets voorzichtiger in de benadering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:15
Verstekbakker schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:57:
De schijf is gewoon niet meer te benaderen. Linux wil hem zelfs niet. En hij maakt ook het ratelgeluid des doods, het is niet mijn eerste kapotte schijf, dus ik weet wel hoe ze klinken als ze dood zijn. ;)
Maar dat is een antwoord op een andere vraag. Mijn vraag komt meer op: hoe komt het dat ie stuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
alfatrion schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:24:
[...]

Maar dat is een antwoord op een andere vraag. Mijn vraag komt meer op: hoe komt het dat ie stuk is?
Die dingen gebeuren nou eenmaal. Hij is inmiddels al omgewisseld.
Pagina: 1