Geluidskaart met meerdere audio-out

Pagina: 1
Acties:

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
FF een vraagje voor iemand hier op me werk posten;

Het gaat om het volgende. Een 'normale' geluidkaart heeft maar 1 audio-out, als je dus meerdere streams hebt wordt dat allemaal bij elkaar gekwakt over die ene out. Maar als je nu kanalen apart door wilt laten geven kan dat maar 1 voor 1, zijn er ook kaarten waar gewoon meerdere audio-out poorten op zitten, en zo ja waar koop je die?

Ik ben fan van dingen

• rolo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2021

rolo

Ja, zoveel :)

de beste is de terratec ESW88MT

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ikzelf heb namelijk een ouwe bak met een SB16 :) en ik kon hem zelf niet zo goed advies geven. Dus toen zei ik "ik post het wel ff op dit forum hier" :)

Ik ben fan van dingen

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
de beste is de terratec ESW88MT
De beste, jaja :)

Doe mij toch maar een Digidesign Pro Tools systeempje ofzo ;)

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Meerdere geluidskaarten :?
Of zou het ook met een SB Live 1024 (4 ch) of zelfs met een SB Live5.1 (6 ch) kunnen ?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Terratec EWS88MT is ok, Pro Tools is een beetje prijzig, maar de Digi 001 is best betaalbaar en erg gaaf!

Dit topic is meer dan een maand oud, NOU EN?!? >:)

Verwijderd

De M-audio Delta 44 (4 in, 4 out), Delta 66 (4 in, 4 out + coax dig. in & out) Delta 1010 (8 in, 8 out) Zijn ook zeker het bekijken/ luisteren waard. Alle genoemde kaarten kunnen met de nieuwe 24 bit/ 96khz standaard overweg. Let wel dat alle ins en auts mono zijn (zoals bij alle pro audio kaarten)

http://www.midiman.com/m-audio/product.htm

De protools systeempjes zijn duur, gaan maar tot 48 khz en zonder Protools software zal je er ook nooit echt veel uithalen.

De terratec EWS88MT is ook een goede kaart

De Guillemot Maxi Studio Isis raad ik mensen met een via chipset ten strengste af! Verder is de kaart wel ok

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ook eens kijken naar de Emagic Audiowerk 8. Die heeft 2 ingangen en 8 uitgangen en de gluidskwaliteit is super! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1