Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 11:35
LootCrate biedt een abonnement waarbij je elke maand een doos met troep leuke spullen opgestuurd krijgt. $29,95 per maand, minder als je voor langere tijd een abonnement afsluit.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is de doos het geld waard?

Via HelloInternet, de podcast van CGP Grey en Brady Haran (Numberphile), is een kortingscode te vinden voor 10% korting. Daarbij steun je ook nog eens Hello Internet en dus CGP Grey en Numberphile (hopelijk toch wel bekend hier).
HELLO
Onbekend hoe lang deze geldig is.

[ Voor 10% gewijzigd door SQB op 22-01-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zit je echt op een grote doos goedkope chinese zooi te wachten elke maand?
De eerste maanden zitten er misschien nog wel mooie spullen in (krijg je goede reviews) maar daarna zakt dat natuurlijk helemaal in.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Huh? Sinds wanneer shippen die ook naar Nederland? Dat was namelijk een tijd geleden nog niet. Het leek me altijd wel aardig, maar de laatste tijd zat er niet veel boeiends in (ik volg wat Youtubers die daar nog wel eens een filmpje van maken). En verder vind ik het ook nog wel prijzig voor iets waar je verder weinig aan hebt.

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 22-01-2015 16:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Je kunt hier de inhoud van de vorige crates zien.

Vooropgesteld dat ik al ernstig kritisch ben over al die andere 'boxes' (en maar discussieren over de waarde, terwijl logisch redeneren leidt tot de conclusie dat de economische waarde per definitie niet hoger kan zijn dan wat je ervoor betaalt).

Nu zit zo'n Blokkerdoos nog vol met spul dat enigzins van praktische waarde is (met de kanttekening dat je het zelf nooit aangeschaft zou hebben), hier zie ik echt alleen maar 'verzamelitems' die je aan kan trekken of in je vitrinekast kan zetten.

Prima als dat soort spul verzamelen je hobby is, maar dan denk ik dat je beter uit bent door iedere maand zelf wat twv. $30 te kopen.

Maar ongetwijfeld is er een markt voor, al dan niet gebaseerd op het feit dat het 'spannend' is wat er in je doos zit. Anders zouden ze 't niet verkopen - makkelijke manier om van je overstock merchandise af te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb zelf al 6 maanden de Lootcrate box, en vind het een zeer leuk ding. Het is een doos met echte geek items, en dit spreekt je aan of niet.
Vaak zitten er 1 of of 2 items in die echt leuk zijn (voornamelijk collectibles) en aangevuld met wat dingen die wel leuk zijn, maar niet super boeiend.

Tot nu toe heb ik pas bij 1 box echt het gevoel gehad dat ze het zich wel heel makkelijk hadden gemaakt en dat ze wel erg goedkoop waren (weinig leuke items, en aangevuld met wat snoep en buttons).

Je zal helemaal zelf moeten beslissen of je het 25 euro waard vind.
Persoonlijk vind ik het een leuk concept, en je krijgt een doos met dingen die ik zelf nooit zou kopen. Het bureau staat hier in ieder geval vol met figuurtjes, en de shirts zijn van degelijke kwaliteit.

Is het nuttig? Nee. Is het leuk om te krijgen, en versier je je bureau graag met dit soort items? Dan is dit een leuk initiatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blooner
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik heb zelf zojuist mijn tweede Lootcrate geopend.
Die van deze maand (thema: Rewind) was echt ontzettend gaaf moet ik zeggen.
Zeer mooie spullen, waaronder:
spoiler: Lootcrate Januari 2015 Contents
Een zeer luxe zwarte stropdas met space-invaders motief
Een gave NES-cartridge minifigure met een duck-hunt pistool in zijn hand
Een 8bit zonnebril
Een gaaf T-shirt met Voltron blueprint art
Een klein noteboekje met comicbook kaders zodat je je eigen strips kan doodlen
en nog meer.

Vorige maand was ook vrij gaaf, vooral de "I Am Groot"-sokken, welke nu mijn absoluut favoriete sokken zijn geworden.

Als je *knip* de offercode NERDIST gebruikt[/url], krijg je 10% korting op elk abonnement.

Ik ben zelf in ieder geval tevreden met wat ik tot nu toe heb gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 22-01-2015 19:13 . Reden: referral-link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:43
Juup schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:01:
Zit je echt op een grote doos goedkope chinese zooi te wachten elke maand?
De eerste maanden zitten er misschien nog wel mooie spullen in (krijg je goede reviews) maar daarna zakt dat natuurlijk helemaal in.
Och, wat een zuurpruim! Ik heb ook maar eens een gokje gewaagd. De vorige boxen zien er naar mijn smaak uit en ik houd van het verrassingselement. Ook het feit dat er geen pannen en curver boxen inzitten doet me erg goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Vorige box vond ik persoonlijk vermakelijk. Niet geheel mijn ding maar leuk!

Deze box moet ik vandaag ophalen en wat ik zo zie hier boven lijkt het me een mooie box.

Verder vind ik persoonlijk het bedrag van 30 dollar(24 euro) wat fors...hadden we hier hetzelfde bedrag als in de US(13 dollar) dan was ik allang lang lid.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dit beetje het nieuwe businessmodel? Zag dit ook al langskomen met snoep (japans/chinees?), speelgoed (hoofdzakelijk 'lego' alternatieven) en DIY electronics.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

weszz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:55:

Deze box moet ik vandaag ophalen en wat ik zo zie hier boven lijkt het me een mooie box.

Verder vind ik persoonlijk het bedrag van 30 dollar(24 euro) wat fors...hadden we hier hetzelfde bedrag als in de US(13 dollar) dan was ik allang lang lid.
Ophalen? Hij wordt toch gewoon thuisbezorgd?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ach, voor die paar tientjes is het een leuk ding, en het levert eens in de zoveel tijd een geek-shirt op. Sinds ik lid ben wordt mijn bureau op kantoor eindelijk ook eens wat persoonlijker. :+

Als je denkt iets nuttigs te krijgen moet je geen Lootcrate bestellen. Als je gewoon wat geinige meuk wil, dan zit je wel goed. Maar als je je af moet vragen of het het geld wel waard is dan is 't misschien niet echt iets voor jou. De lol zit hem in maandelijks een doos openmaken waarvan je niet weet wat er precies in zit maar die wel redelijk aansluit op je interesses. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Martinspire schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:16:
[...]

Ophalen? Hij wordt toch gewoon thuisbezorgd?
Was niet thuis :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
weszz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:55:

Doe een unboxing clip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat verwacht je daarvan dat je niet ook op deze pagina kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
NMe schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:44:
Wat verwacht je daarvan dat je niet ook op deze pagina kan zien?
Dat is op z'n meest voordelig gefotografeerd. Bovendien wil ik wel zien of het exact dat is, of dat er bijvoorbeeld voor sommige loots een keuze is gemaakt uit verschillende opties.

En die van januari staat daar nog niet bij, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
SQB schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Dat is op z'n meest voordelig gefotografeerd. Bovendien wil ik wel zien of het exact dat is, of dat er bijvoorbeeld voor sommige loots een keuze is gemaakt uit verschillende opties.

En die van januari staat daar nog niet bij, natuurlijk.
Misschien wel een goeie! Zal het zeker doen denk ik, anders pleur ik wel foto's online.

Mits mensen er interesse in hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SQB schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Die van december is in elk geval exact wat er op die foto staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam.

[ Voor 136% gewijzigd door gambieter op 09-10-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om te voorkomen dat er nog meer spammers dit oude topic kicken, een preventief slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.