Toon posts:

USB Werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb echt bijna alles al geprobeerd maar zodra ik een usb stick of een externe HDD aansluit komt hij niet naar voren. Als ik in mijn apparaatbeheer kijk zie ik hem wel staan alleen staat hij dat onder overige apparaten en zie ik een geel uitroepteken staan. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om de stuurprogramma's bij te werken en/of te verwijderen. Dit mocht helaas ook niet baten. Ik heb het met elke stick of hdd die ik erin stop. Het gekke is dat andere devices via usb wel gewoon werken, zo heb ik een synth muis en toetsenbord die het wel gewoon doen. Ik heb al geprobeerd alles eruit te halen en alleen een stick erin te doen. Zelfs dan zie ik dat uitroepteken Code 28. Ik heb overal gezocht en op diverse fora en youtube maar bijna iedereen komt met dezelfde oplossing die helaas bij mij niet werkt. Zodra ik een stick inplug hoor ik ook gewoon een geluidje maar toch vind hij de drivers niet.

Ik heb zelfs al een keer een systeem herstel gedaan, echter mocht dit ook niet baten. Ik heb werkelijk geen idee meer wat ik moet doen.

Heeft toevallig hier iemand nog ideeën wat ik zou kunnen doen behalve de hele computer opnieuw te moeten formateren?

Alvast bedankt,

Groet,

Revie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:59

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Hallo,

Heb je toevallig ook andere USB poorten geprobeerd om te kijken of het dan wel werkt?
Verder even in google foutcode 28 getypt en kwam dit tegen:

http://answers.microsoft....0c-4d6a-8419-8fa89c381bf0

wellicht helpt het.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dank voor je reactie. Helaas heeft dit ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je naar diskmanagement gaat, daar kan je handmatig een drive letter aangeven voor de harde schijf. Dat zou het probleem moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar komt hij helaas niet tevoorschijn. Ik heb echt al alles geprobeerd.

Nu heb ik op Internet iets gevonden wat waarschijnlijk bij mij ook het probleem is. Ik moet de files usbstor.inf en usbstor.PNF kopieëren Vanuit C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository naar C:\Windows\inf. Ik kan echter alleen de usbstor.inf maar vinden en niet die usbstor.PNF. Is er een mogelijkheid om een nieuwe usbstor.PNF te maken of 1 van een andere computer te kopiëren of is dat geen goed idee?

Hier heb ik de info vandaan .

http://answers.microsoft....3d-46aa-a79d-48fe55bc1279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooiweer16
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09 20:24
Zoek op internet naar je PC model of moederbord,
Probeer de drivers van je USB driver opnieuw te installeren.
Pagina: 1