Verwijderd

Topicstarter
Hallotjes,

In december heb ik mijn eerste pc laten samenstellen en alles ging super goed. Een week geleden kreeg ik plots blue screens en ben terug gegaan naar de winkel. Daar zagen ze dat het werkgeheugen kapot was en heb een nieuwe gekregen. Alles werkte weer perfect, maar sinds deze verandering hapert mijn geluid. Zeer irritant! Het vreemde is dat het random gebeurt, niet bij een bepaalde actie. Ook durft mijn volume vanzelf op en neer gaan... Ik dacht eerst dat het aan mijn luidsprekers lag, maar alles steekt in de pc zoals daarvoor. Als ik mijn koptelefoon insteek in de pc, dan heb ik het niet voor, maar dan blijft het volume wel dansen. Op deze moment heb ik daar weer geen probleem mee. Het gebeurt echt willekeurig. Ook als ik filmpjes opzet via facebook of youtube, dan hapert het beeld mee. Tijdens het gamen heb ik enkel last van het geluid...

Ik ken er niet veel van, maar zou het kunnen liggen aan de audio driver? Ik heb de Realtek Audio HD.
Ik probeer eerst hier eens een antwoord te vinden voor ik weer naar de winkel ga, misschien is het gewoon iets stoms?

Mijn pc:
- Hyper TX3 EVO, Actieve CPU koeler
- HD 7950 3GB with Boost (11196-19-20G), grafische kaart
- Core™ i5-4460, 3,2 GHz (3,4 GHz Turbo Boost), 1150 processor
- B600, 600 Watt voeding
- N300, behuizing
- SH-224DB/BEBE, DVD-brander
- G1.Sniper B5 (rev. 1.0), socket 1150 moederbord
- TL-WDN3800, Netwerkadapter
- Barracuda 7200.14, 1 TB harde schijf
- D3 4GB 1600-999 Vengeance COR geheugen (nieuw)
- JBC Pebbles Plug & Play luidsprekers

Ik heb trouwens geen idee of ik in het juiste subforum sta etc. Sorry! :?
Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 15:36 ]

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-02 14:57
Het kan aan de audio driver liggen. Ga naar de site van Gigabyte en download daar je audio driver. Installeren en uitproberen of het nu wel werkt. Wel even de PC opnieuw opstarten als je de drivers geinstalleerd hebt!

Ga naar: http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=4594#dl

Kies je O.S. en je krijgt de te downloaden drivers te zien.

Succes.

[ Voor 10% gewijzigd door jovadca op 22-01-2015 19:57 ]

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-02 14:57
En al nieuws te melden?