Ik krijg binnenkort een vast contract aangeboden na 2 jaar een jaarcontract gehad te hebben.
Toen ik hier kwam werken had ik tijdens de salarisonderhandeling weinig voor elkaar gekregen.
Ik ben eigenlijk hetzelfde gaan verdienen. Toen werd mij verteld door de huidige manager dat ik het jaar erna toch een verhoging krijg.
Helaas ging het met het bedrijf slecht en zijn de lonen tot nu toe nog steeds bevroren.
Ik verdien dus nog hetzelfde als toen ik begon. Sterker nog bij mijn vorige werk verdiende ik dit ook al.
De manager van toen is helaas ontslagen en nu is er een nieuwe manager.
De lonen staan nog steeds vast en volgend jaar komt hier pas verandering in
Binnenkort krijg ik me contract dus voor onbepaalde tijd.
Is het "vreemd" om aan te geven dat ik een kleine verhoging wil wanneer ik in vaste dienst treed?
Mede door het feit dat ik nu 3 jaar stil sta ?
Of is het kansloos omdat het gehele bedrijf stil staat ?
Toen ik hier kwam werken had ik tijdens de salarisonderhandeling weinig voor elkaar gekregen.
Ik ben eigenlijk hetzelfde gaan verdienen. Toen werd mij verteld door de huidige manager dat ik het jaar erna toch een verhoging krijg.
Helaas ging het met het bedrijf slecht en zijn de lonen tot nu toe nog steeds bevroren.
Ik verdien dus nog hetzelfde als toen ik begon. Sterker nog bij mijn vorige werk verdiende ik dit ook al.
De manager van toen is helaas ontslagen en nu is er een nieuwe manager.
De lonen staan nog steeds vast en volgend jaar komt hier pas verandering in
Binnenkort krijg ik me contract dus voor onbepaalde tijd.
Is het "vreemd" om aan te geven dat ik een kleine verhoging wil wanneer ik in vaste dienst treed?
Mede door het feit dat ik nu 3 jaar stil sta ?
Of is het kansloos omdat het gehele bedrijf stil staat ?