Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RLNB76
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-10 19:08
Wie kan mij helpen???

Ik heb een HTC One X (HOX) met daarop Android Revolution HD 33.1. Deze werkte goed maar mijn batterij ging niet lang mee. Daarom wilde ik er ViperX 4.1.1 op zetten. Ik heb dus de .zip van ViperX op mijn HOX gezet en daarna ben ik dus de fout in gegaan. Ik heb dus de backup (zowel van origineel als Android Revolution) van mijn HOX gehaald omdat ik bang was dat die een conflict zou gaan opleveren met ViperX. Ik weet het, niet zo slim achteraf.

Tijdens de installatie leek alles goed te gaan totdat de HOX herstarte. Hij blijft de opmerking loading geven.

Ik ben toen Clockwork Touch 6.0.4.8 in gegaan en daar nog van alles geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Ook nog ADB geprobeerd maar dat heeft ook niet geholpen. Ik heb ook geprobeerd de originele ROM er weer op te krijgen maar dit wil ook niet lukken. Daar blijf ik zelf de melding krijgen dat er minder dan 30% stroom in de accu zit terwijl die 100% vol zit.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een manier op een .zip op de HOX te krijgen zodat ik dan weer verder kan gaan met opnieuw installeren. Maar ook het origineel er weer op zou ik niet erg vinden. Als die het maar weer doet.

Maar ook wil ik alle andere manieren (welke ik wellicht al geprobeerd heb) nogmaals proberen om uit te sluiten dat ik een fout heb gemaakt.

Wie heeft er nog een mogelijkheid of heb ik een dure onderzetter erbij gekregen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Al een data wipe gedaan in recovery? En heb je nog mount opties in cwm? Device als mass storage of een otg stick etc.

Strava

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:04

iChaos

It's Lupus.

Hoe heb je hem destijds geroot? Met HTC's unlocker? In dat geval heb je wellicht geen kernel die werkt met je huidige ROM.

Ga eerst eens met adb shell in je toestel terwijl je in CWM zit. Kijk daarna of je bij je opslag kan (zou in /storage of /sdcard/storage moeten zijn). Als dat het geval is, kun je daarna adb push gebruiken om de ZIP ergens weg te zetten. Alternatief is dat je adb sideload gebruikt. Doe daarna adb reboot bootloader en flash de boot.img in fastboot met fastboot flash boot boot.img.

• RLNB76
Prulleman schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:41:
Al een data wipe gedaan in recovery? En heb je nog mount opties in cwm? Device als mass storage of een otg stick etc.
Alls en CWM al geprobeerd maar helaas zonder resultaat. OTG ga ik nog proberen. Moet ik even een kabel voor gaan kopen.

• RLNB76
iChaos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:54:
Hoe heb je hem destijds geroot? Met HTC's unlocker? In dat geval heb je wellicht geen kernel die werkt met je huidige ROM.

Ga eerst eens met adb shell in je toestel terwijl je in CWM zit. Kijk daarna of je bij je opslag kan (zou in /storage of /sdcard/storage moeten zijn). Als dat het geval is, kun je daarna adb push gebruiken om de ZIP ergens weg te zetten. Alternatief is dat je adb sideload gebruikt. Doe daarna adb reboot bootloader en flash de boot.img in fastboot met fastboot flash boot boot.img.
Na de opdracht adb devices krijg ik te zien:
List of devices attached
emulator-5554 device
Het vreemde is wel dat ik soms als ik de opdracht adb devices geef ik de melding krijg:
adb server is out of date. killing...
ADB server didn't ACK
* failed tot start daemon *
error:

Na de opdracht adb shell krijg ik te zien:
shell@hlteatt:/ $ --> daar blijft die op hangen. Er gebeurd niets meer.

Via ClockworkMod Recovery v6.0.4.8 touch kan ik via install zip --> choose zip from /storage/sdcard0 zien dat daar een map staat genaamd clockworkmod.

Na de opdracht abd push /Fastboot/1.zip /storage/sdcard0/clockworkmod/ krijg ik te zien:
error: ore than one device and emulator

Na de opdracht adb devices krijg ik te zien:
List of devices attached
emulator-5554 device
HT23HW107647 offline
HT23HW107647 offline

Bovenstaande blijf ik ook te zien krijgen na de opdracht adb kill-server.

Na de opdracht abd sideload (terwijl CWM in sideload staat) krijg ik de gehele handleiding van adb te zien maar er gebeurd verder niets.

Om eerlijk te zijn weet ik het niet meer :( Alle hulp is dus welkom. Als moet ik nog 100 dingen uitproberen. Het maakt mij niet uit. Als het probleem maar opgelost wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door RLNB76 op 22-01-2015 20:19 ]

• RLNB76
Ik ben trouwens onderstaande vergeten te vermelden:

Endeavoru PVT Ship s-on rl
HBOOT-1.72.00000
CPLD-None
MICROP-None
Radio-5.1204.167.31
eMMC-Bootmode:disabled
CPU-bootmode: disabled
HW Secure boot: enabled
MODEM Path: OFF

(bootloader) version: 0.5a
(bootloader) version-bootloader: 1.72.0000
(bootloader) version-baseband: 5.1204.167.31
(bootloader) version-cpld: None
(bootloader) version-microp: None
(bootloader) version-main: 4.18.401.4
(bootloader) serialno: HT24HW107646
(bootloader) imei: 353043050242273
(bootloader) product: endeavoru
(bootloader) platform: HBOOT-T30S
(bootloader) modelid: PJ4610000
(bootloader) cidnum: HTC__E11
(bootloader) battery-status: good
(bootloader) battery-voltage: 4145mV
(bootloader) devpower: 100
(bootloader) partition-layout: None
(bootloader) security: on
(bootloader) build-mode: SHIP
(bootloader) boot-mode: RUU
(bootloader) commitno-bootloader: None
(bootloader) hbootpreupdate: 2
(bootloader) gencheckpt: 0
all: Done!
finished. total time: 0.833s

[ Voor 63% gewijzigd door RLNB76 op 22-01-2015 20:52 ]

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:04

iChaos

It's Lupus.

Kijk bij taakbeheer wat er draait aan Java, Qemu, VirtualBox. Als je niks van dat tegenkomt, moet je eens een andere PC proberen. Lijkt erop dat je een AVD hebt en die het dwarszit.

Edit: ik zou dan zeggen, doe eerst eens een RUU, op een andere PC, en root daarna opnieuw.

[ Voor 20% gewijzigd door iChaos op 22-01-2015 22:17 ]

Pagina: 1