Mijn Asus K73SV-TY081V is toe aan vervanging, want de meeste nieuwe games kan hij moeilijk aan. Deze is uitgebreid naar 8GB RAM en een 128GB SSD.
Ik heb rond zitten te kijken en ik kwam terecht op notebooks met minimaal een i5 of i7 en een GTX 850M. Hierdoor kwam ik op deze slecht te leveren notebook: Asus N551JK-CN158H.
De onderstaande notebooks waarvan ik het verschil niet weet zijn wel te leveren:
Asus N551JK-CN130H
Asus N551JK-CN157H
Een SSD is niet verplicht, want deze kan ik overplaatsen van mijn huidige notebook. Let er dan wel op met het budget dat ik eventueel een HDD Caddy van ongerveer €25 moet aanschaffen.
Een Full HD scherm is vereist. Liefst 17.3 inch, maar als daar geen notebook voor te vinden is met de juiste specificaties vind ik een 15.6 inch ook goed.
Wat ga je met je laptop doen?
Gaming(nieuw en oud) en developing.
Wat is je budget?
€900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat dagelijks mee. Accuduur is niet belangrijk aangezien ik altijd netstroom gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben tevreden over Asus, maar ik sta open voor andere merken.
Ik heb rond zitten te kijken en ik kwam terecht op notebooks met minimaal een i5 of i7 en een GTX 850M. Hierdoor kwam ik op deze slecht te leveren notebook: Asus N551JK-CN158H.
De onderstaande notebooks waarvan ik het verschil niet weet zijn wel te leveren:
Asus N551JK-CN130H
Asus N551JK-CN157H
Een SSD is niet verplicht, want deze kan ik overplaatsen van mijn huidige notebook. Let er dan wel op met het budget dat ik eventueel een HDD Caddy van ongerveer €25 moet aanschaffen.
Een Full HD scherm is vereist. Liefst 17.3 inch, maar als daar geen notebook voor te vinden is met de juiste specificaties vind ik een 15.6 inch ook goed.
Wat ga je met je laptop doen?
Gaming(nieuw en oud) en developing.
Wat is je budget?
€900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat dagelijks mee. Accuduur is niet belangrijk aangezien ik altijd netstroom gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben tevreden over Asus, maar ik sta open voor andere merken.