Welkom op GoT
Als er ergens staat "lees eerst dit" is het wel zo handig dat te doen:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)Daarom openen we ook voor Harde Waren drie aankoopfora. Een voor laptops, een voor complete systemen en een voor componenten. Daar kun je met al je vragen over aankoopadvies terecht. Dat is goed bevallen bij CE en Mobile en daarom nu ook voor Harde Waren. De experts van Gathering of Tweakers zullen je helpen bij het maken van de beste keuze binnen jouw budget. Dat doen we in het Laptop Aankoopadvies, het Desktop Aankoopadvies en het Componenten Aankoopadvies forum!
Met andere woorden, deze vraag hoort in de aankoopadviesfora, om precies te zijn in Componenten Aankoopadvies.
Move PMG -> CAA
Vervolgens stellen we ook wat eisen aan topics in de aankoopadviesfora. Dat doen we niet voor de lol, maar om te zorgen dat je genoeg info geeft om ons in staat te stellen een goed advies te geven. Helaas gaat dat hier niet mee lukken:
CAA beleidHet is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de BBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.
Zonder enige informatie van jou mbt wat je gaat doen met je PC en wat je belangrijk vindt, of waarom je specifiek tussen deze twee borden twijfel (en niet de vele honderden andere borden waar genoemde CPU en koeler op passen) kunnen wij hier geen antwoord op geven. Daarom sluit ik dit topic.
Ik zou je willen aanraden om de links die ik hier geef goed door te lezen en zelf op zoek te gaan in het juiste forum (CAA dus). Kom je er niet uit? Dan mag je rustig een topic openen, maar doe dat dan op de juiste plek, en met genoeg eigen inzet dat wij je ook kunnen helpen.