Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Simkaart voor whatsapp] Onvolledige zin.

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Deze zin lijkt mij niet compleet;
Voor 5 euro kopen klanten 1000 credits, waarmee ze in landen als Nederland en België 20 foto's of 10 foto's kunnen versturen.
20 foto's ... <- hier ontbreekt iets.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• SupaCow
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 12:28
Moet zijn (http://www.whatsim.com/en/rates):

'50 foto's of 10 video's'

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nu staat er
waarmee ze in landen als Nederland en België 20 foto's of 10 foto's kunnen versturen
Moet dat niet
waarmee ze in landen als Nederland en België 50 foto's of 10 video's kunnen versturen
zijn?

Arnoud nog niet helemaal wakker? :P

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 22-01-2015 12:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Maar wat is het voordeel boven een lokaal aangeschafte sim dan? Lijkt mij onzinnig en duurder dan dat.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:27:
Maar wat is het voordeel boven een lokaal aangeschafte sim dan? Lijkt mij onzinnig en duurder dan dat.
Het is handiger als je even bij dat nieuwsbericht reageert i.p.v. in Forum » Tweakers Feedback » Geachte Redactie ;) Dit forum is bedoeld (hence de naam / (sub)categorie) om feedback te geven op de artikelen die de redactie produceert :Y)

Onderaan 't bericht kun je reageren (of op een 'reageer' linkje klikken als je op iemand anders wil reageren) ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij