[Diablo 3 RoS]Speelbaar op MBP early '08?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:38

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Hoi,

na een lange tijd van inactiviteit dacht ik, laat ik weer eens D3 oppakken. De enige laptop die ik nu tot mijn beschikking heb is een MBP uit begin 2008. C2D 2.4Ghz, 4GB mem, 8600GT M videokaart a 256MB, Crucial MX100 256GB SSD.

Nu dacht ik dus dat dit best prima speelbaar zou moeten zijn, maar niets is minder waar. All low settings, windowed mode, laagste resolutie, heb volgens mij alles wel zoveel mogelijk gedown-tuned. Het lijkt maar niet te helpen. Volgens de sys requirements zou het toch soort van playable moeten zijn, right?

https://us.battle.net/sup...o-iii-system-requirements

Zijn er wellicht nog hidden instellingen in configfiles te maken?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 08:21
Kijk eens waarop je energiebeheer staat. Staat deze op Balanced (Gebalanceerd) of Power Saver (Stroombesparend), pas deze aan dan naar High Performance(Hoge prestatie).

Heb je verder alle laatste drivers geinstalleerd?
Chipset drivers, geluid drivers etc.

Voor je videodrivers en instellingen zou ik Nvidia GeForce Experience gebruiken (http://www.geforce.com/geforce-experience)

Deze zet dan automatisch de beste instellingen gebaseerd op jouw voorkeur en systeem in.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:38

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Thanks, maar volgens mij zijn alle door jou aangedragen tips voor Windows machines, en niet voor macs
(MBP staat voor MacBook Pro) :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 08:21
scorpie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:55:
Thanks, maar volgens mij zijn alle door jou aangedragen tips voor Windows machines, en niet voor macs
(MBP staat voor MacBook Pro) :)
Sorry daar had ik overheen gelezen inderdaad 8)7

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!