Steeds meer en steeds vaker worden mijn Analytics vervuild met hits van websites zoals darodar.com / econom.co / ilovevitaly.co / priceg.com / blackhatworth.com / hulfingtonpost.com / etc. Ook de zoekresultaten worden vervuild met zoekwoorden zoals 'google officially -recommends ilovevitaly.com search shell' en 'resellerclub scam'.
Irritant en ergelijk dus was benieuwd wat mijn mede-Tweakers hier op hadden gevonden? Tot nu toe ben ik braaf alles aan het filteren, maar dat begint bijna een dagelijkse bezigheid te worden
Dacht eerst ze te blokken via .htaccess, maar dat lijkt niet te werken omdat ze feitelijk niet eens op de website komen. Of ik doe iets verkeerd met mijn code?
Graag jullie ervaringen, hoop niet dat ik in de lengte van dagen mijn filters moet gaan aanpassen eigenlijk.
Irritant en ergelijk dus was benieuwd wat mijn mede-Tweakers hier op hadden gevonden? Tot nu toe ben ik braaf alles aan het filteren, maar dat begint bijna een dagelijkse bezigheid te worden

Dacht eerst ze te blokken via .htaccess, maar dat lijkt niet te werken omdat ze feitelijk niet eens op de website komen. Of ik doe iets verkeerd met mijn code?
code:
1
2
3
4
5
6
| RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_REFERER} blackhatworth\.com [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_REFERER} priceg\.com [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_REFERER} hulfingtonpost\.com [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_REFERER} darodar\.com [NC,OR] RewriteCond %{HTTP_REFERER} ilovevitaly\.com [NC,OR] |
Graag jullie ervaringen, hoop niet dat ik in de lengte van dagen mijn filters moet gaan aanpassen eigenlijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen