Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webversie Whatsapp

Pagina: 1
Acties:

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 13:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Jullie beweren dat die alleen in Chrome werkt, dit klopt niet helemaal. Ik heb hem hier nu in Opera draaien zonder problemen. Vreemd genoeg werkt die niet in SRWare Iron, een browser die veel meer op Chrome lijkt.

Mogelijk dat er ook nog mee browsers zijn, maar in Opera werkt die bij mij in ieder geval.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Whatsapp geeft in hun blog post en error message zelf aan dat het alleen in Chrome werkt.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Officieel werkt het idd enkel in Chrome, al schijnt omzeilen mogelijk te zijn. Immers, als ontwikkelaars zouden worden verboden om platformen uit te sluiten, zouden ze ook voor BB10 apps moeten ontwikkelen. Het gaat daarbij niet om webapps, want hij haalt iMessage aan als voorbeeld daarvan.

[ Voor 57% gewijzigd door Joost op 22-01-2015 10:44 ]

Ik ben helemaal geen stagiair

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:41
Benjamin- schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:58:
Jullie beweren dat die alleen in Chrome werkt, dit klopt niet helemaal. Ik heb hem hier nu in Opera draaien zonder problemen. Vreemd genoeg werkt die niet in SRWare Iron, een browser die veel meer op Chrome lijkt.

Mogelijk dat er ook nog mee browsers zijn, maar in Opera werkt die bij mij in ieder geval.
opera maakt gebruik van de engine van chrome vandaar dat je er vanuit opera gebruik van kan maken.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 13:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:42:
Whatsapp geeft in hun blog post en error message zelf aan dat het alleen in Chrome werkt.
En Tweakers bericht alleen over officiele statements van bedrijven?
Joost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:40:
Officieel werkt het idd enkel in Chrome, al schijnt omzeilen mogelijk te zijn. Immers, als ontwikkelaars zouden worden verboden om platformen uit te sluiten, zouden ze ook voor BB10 apps moeten ontwikkelen. Het gaat daarbij niet om webapps, want hij haalt iMessage aan als voorbeeld daarvan.
Officieel werkt het dus ook in Opera. We hebben het hier niet over omzeilen, het werkt gewoon en je krijgt geen melding dat je een andere browser moet gebruiken. Dat dit zij hierzelf niet van op de hoogte zijn, is een ander verhaal.
RenaldoN schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:28:
[...]

opera maakt gebruik van de engine van chrome vandaar dat je er vanuit opera gebruik van kan maken.
Ja dat weet ik, vandaar dat ik ook sprak over Iron en dat deze niet werkt. Voor de duidelijkheid, Iron = Chrome zonder de privacy schending zooi van Google. Gezien Iron een 1 op 1 kopie is zou deze juist moeten werken, terwijl Opera natuurlijk wel heel anders is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Er ontbreken wat tagjes bij dit artikel waardoor het niet omhoog komt wanneer er ander whatsapp gerelateerd nieuws is. Weet niet of dat vaker gebeurt maar bij deze had ik er last van.
Pagina: 1