Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen - hoeft geen top notch grafisch beest te worden maar wel fijn als Dragon age inquisition, battlefield 4 en GTA 5 er redelijk goed op te spelen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit weet ik nog niet zo goed in principe orienteer ik me vanuit de BBG van Jan 2015 en wil ik als het kan enkele onderdelen meenemen uit mn oude PC. Ik schat max 800 eu. Ik ben zeker bereid om het e.a. tweedehands aan te schaffen!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rand apparatuur heb ik allemaal al dus gaat puur om het systeem zelf
Ik heb op dit moment nog liggen:
EVGA GeForce GTX 660 SC 2GBB
Corsair CX600M
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat vraag ik me dus af. Ben een redelijke newbie als het om PC bouwen gaat maar ik probeer me er wel in te verdiepen. Ik heb de BBG hieronder overgenomen minus de voeding en videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk? en aan de stille kant - hoeft niet muisstil maar ook geen vliegtuiggeluid.
Ga je overklokken?
Nee
Opmerkingen
Ik vraag me dus het volgende af. Is de voeding die ik nog heb en de videokaart toereikend voor mijn wensen of moet daar wat aan veranderen? Of kan ik het anders inrichten waardoor ik er toch meer uit kan halen?
Gamen - hoeft geen top notch grafisch beest te worden maar wel fijn als Dragon age inquisition, battlefield 4 en GTA 5 er redelijk goed op te spelen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit weet ik nog niet zo goed in principe orienteer ik me vanuit de BBG van Jan 2015 en wil ik als het kan enkele onderdelen meenemen uit mn oude PC. Ik schat max 800 eu. Ik ben zeker bereid om het e.a. tweedehands aan te schaffen!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rand apparatuur heb ik allemaal al dus gaat puur om het systeem zelf
Ik heb op dit moment nog liggen:
EVGA GeForce GTX 660 SC 2GBB
Corsair CX600M
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat vraag ik me dus af. Ben een redelijke newbie als het om PC bouwen gaat maar ik probeer me er wel in te verdiepen. Ik heb de BBG hieronder overgenomen minus de voeding en videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk? en aan de stille kant - hoeft niet muisstil maar ook geen vliegtuiggeluid.
Ga je overklokken?
Nee
Opmerkingen
Ik vraag me dus het volgende af. Is de voeding die ik nog heb en de videokaart toereikend voor mijn wensen of moet daar wat aan veranderen? Of kan ik het anders inrichten waardoor ik er toch meer uit kan halen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 173,- | € 173,- |
| 1 | Gigabyte GA-B85N Phoenix | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 188,95 | € 188,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 616,80 | |