[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Er zou een pop-up kunnen komen waarmee de plaatser wel of geen toestemming geeft, en eventueel als dat ook nodig is, verklaart dat hij recht heeft om de foto te plaatsen._David_ schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:39:
Dat gaat heel veel gezeur over auteurs rechten met zich meebrengen
Dan is het denk ik, juridisch niet anders dan wanneer ze via het fotoalbum geplaatst worden.
Dan worden de plaatjes bij Tweakers gehost.
Als er, zoals ik al zij, een pop-up komt, die toestemming vraagt, en eventueel vraagt of je de rechten er op hebt, verleg je de verantwoording gewoon weer bij de eindgebruiker, net als bij het fotoalbum.TERW_DAN schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:48:
Als de software dat automatisch gaat doen zal die verantwoordelijkheid naar tweakers verschuiven.
Ik kan met alle wil in de wereld mijn fotoalbum niet vol krijgen, maar er zijn ook gebruikers die over de data limiet gaan, wat de reden ook is er zijn mensen die de voorkeur geven aan hun eigen dienst tijdens het posten, op deze manier kunnen we het probleem oplossen van plaatjes die MIA zijn.ThinkPadd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:49:
Als je genoeg karma hebt kun je het fotoalbum activeren:
Ik vraag me af of dat wel daadwerkelijk zo is, omdat de user ze niet zelf uploadt, maar dat voor hem gedaan wordt. Dat is niet net als bij het fotoalbum, dat de gebruiker zelf in beheer heeft.player-x schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:01:
[...]
Als er zoals ik al zij een pop-up komt, die toestemming vraagt, en vraagt of je de rechten er op hebt, verleg je de verantwoording gewoon weer bij de eindgebruiker, net als bij het fotoalbum.
Wat ik persoonlijk wel graag zou zien is dat je in je fotoalbum een simpele URL kunt geven van een dir, waarbij die met 1 druk op de knop in je fotoalbum geimporteerd worden. Nu moet je namelijk alle foto's met het handje toevoegen, dat kan makkelijker
Enne: heb je enig idee hoeveel ruimte het kost als we alle geregistreerde GoT"ers zomaar opslag geven? Kijk even naar je userid, vermenigvuldig dat met 20Mbyte en denk dan even in wat RAID termen. Das het technische verhaal.
[ Voor 18% gewijzigd door The Eagle op 21-01-2015 22:07 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Je neemt hier aan dat iedereen dat eerlijk gaat invullen, en dat iedereen ook weet hoe auteursrechten werken, etc.player-x schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:47:
[...]
Er zou een pop-up kunnen komen waarmee de plaatser wel of geen toestemming geeft, en eventueel als dat ook nodig is, verklaart dat hij recht heeft om de foto te plaatsen.
Dan is het denk ik, juridisch niet anders dan wanneer ze via het fotoalbum geplaatst worden.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, er zitten gewoon heel veel haken en ogen aan.
Liever zie ik dat het fotoalbum een flinke opfrisser krijgt waardoor dat veel aantrekkelijker wordt om te gebruiken.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik neem aan dat als tweakers het een interessante optie fint, ze ook wel een advocaat kennen of hebben aan wie ze het voor kunnen leggen._David_ schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:07:
Je neemt hier aan dat iedereen dat eerlijk gaat invullen, en dat iedereen ook weet hoe auteursrechten werken, etc.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, er zitten gewoon heel veel haken en ogen aan.
Ik zou wel graag een .zip willen kunnen geven met foto's zodat die allemaal in het fotoalbum komen!The Eagle schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:04:
Wat ik persoonlijk wel graag zou zien is dat je in je fotoalbum een simpele URL kunt geven van een dir, waarbij die met 1 druk op de knop in je fotoalbum geimporteerd worden. Nu moet je namelijk alle foto's met het handje toevoegen, dat kan makkelijker
[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 21-01-2015 22:24 ]
Dat is nog niet eens het probleem denk ik, je moet dit ook aan de user uit kunnen gaan leggen.player-x schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:12:
[...]
Ik neem aan dat als tweakers het een interessante optie fint, ze ook wel een advocaat kennen of hebben aan wie ze het voor kunnen leggen.