Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmetom
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Goede avond,

Ik studeer Small Business and Retail management en zit op dit moment in het tweede studiejaar.
Dit jaar moeten wij een eigen onderneming opzetten, een product bedenken, inkopen en verkopen.

Het product wat wij hebben is een product voor kinderen en zal worden gekocht door de ouders.
Graag willen wij de ouders informeren over ons product via onze website en zouden wij graag het product willen aanbieden op deze site.

Ik zelf heb een basis kennis van Wordpress en het lijkt mij interessant om deze kennis verder uit te breiden.

De website van ons zal natuurlijk gehost moeten worden.. Omdat wij met een beperkt budget zitten zoeken wij als jonge onderneming de beste prijs/kwaliteit optie..

Zelf ik heb rond gekeken en kwam ik uit bij de volgende bedrijven, omdat er zoveel hosters zijn te vinden zie ik door de bomen het bos niet meer..

http://www.ovh.nl/shared-hosting/
http://www.onyx-ict.eu/
https://www.transip.nl/

Mijn vraag aan jullie is wie zien jullie als de beste hoster?

Hiernaast was ik aan het kijken wij het best producten op de website kunnen aanbieden.
Aangezien er maar 1/2 producten op onze website aangeboden hoeven te worden is de meest uitgebreide webshop niet noodzakelijk. Zelf dacht ik eraan om dit ook via WordPress te doen of een link te gebruiken naar een free Webshop.

Graag hoor ik van jullie!

Mvg,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06 09:37
Het is maar voor 1 semester neem ik aan? In combinatie met een beperkt budget zou ik dan voor PrestaShop gaan aangezien ze tegenwoordig gratis hosting aanbieden: https://www.prestashop.com/en/ecommerce-software

Zelf gebruik ik het niet (mijn shops draaien op een VPS) maar het schijnt goed te werken. En zeer waarschijnlijk heb je toch geen betaalde plugins nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmetom
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Bedankt voor je reactie!
Dit project loopt dit hele schooljaar, nu minimaal tot Juni ;)
Bedankt voor je linkje! Ziet er interessant uit!

[ Voor 9% gewijzigd door itsmetom op 21-01-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hou er wel rekening mee dat je ook voor de betaalfuncties geld kwijt gaat zijn en dat je een zakelijke bankrekening (dus KvK inschrijving benodigd) nodig zult hebben.

Als je tenminste iDEAL en dergelijke aan wil gaan bieden als betalingsmethode. Dat kan ook wel via bijvoorbeeld Mollie, maar ook dan ben je transactiekosten kwijt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-07 00:03
Een kennis van me studeert ook SBRM, het was voor haar zelfs een vereiste om je ook daadwerkelijk in te schrijven bij de KvK. Dat zal dus geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dan is de eerste horde al genomen inderdaad :) Maar ik bedoelde te zeggen dat de hosting kosten een fractie bedragen van de betalingsverkeer kosten en dat dus met een beperkt budget ook daarnaar gekeken moet worden.

Niet dat je zomaar met bijvoorbeeld die prestashop aan de gang gaat, lekker aan het bouwen bent en er alsnog achter komt dat je toch een betaalde plug-in nodig hebt...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Zelf gebruik ik wordpress + woocommerce + ideal mollie gateway. Vereist wel een goede hosting maar ben er zelf wel enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 09:05
De keuze voor een bepaalde webhosting provider is lastig, de meningen zijn nogal verdeeld. Je zou bijvoorbeeld eens wat reviews en dergelijke kunnen lezen of ergens hosting kunnen proberen.

Voor de shop gebruik ik zelf ook Wordpress + Woocommerce, als betalings gateway heb ik zelf gekozen voor pay.nl
Pagina: 1