Videokaart met 2 uitgangen V HP DC5800 SFF (max 9 cm breed)

Pagina: 1
Acties:

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:43
Beste Tweakers,

zoals de titel aan aangeeft zoek ik een videokaart met 2 poorten voorkeur vga en / of HDMI. Het gaat om een HP DC5800 SFF de kast is dus 9 cm breed en hier moet de uitbreidingskaart dus in passen.

op het moederbord bij het slot staat letterlijk X16pciexp
low profile is volgens mij niet perse het formaat wat ik zoek, maar welk formaat / kaart past wel

bijna vergeten het doel is 2 schermen kunnen aansluiten met elk hun eigen venster (dus geen kopie van elkaar) en geen spellen of iets dergelijks. gezien het type kast vermoed ik dat het zware kaart mag zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door piethoogland op 21-01-2015 16:46 ]

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Ik denk dat low-profile wel hetgene is wat je zoekt. misschien is 't wel handig even een foto'tje toe te voegen.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:43
low profile gaat meer over hoe ditk hij is toch dus de dikte van plaat koeler etc.
moet ik niet een andere bracket hebben oftewel de ijzeren beugel aan de achterkant? Maar als dat klopt wel is dat passend voor deze kast van ong 9 cm breed

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
http://tweakers.net/categ...FTPQElHKTexAsixNAFyamtrAQ

deze zin tot 94mm breed. maar ik denk dat jij hoogte bedoelt.

en maakt niet uit of je een kopie maakt of uitrekt. voor de videokaart(hoog uit its meer rekenkracht) dat is een instelling in windows. welke resolutie moet hij werken? en een foto is wel handig. tevens ook een budget. en de rest van het systeem anders gaan ze immers pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
http://nl.hardware.info/p...800-sff#tab:specificaties

alleen office werkzaamheden? videobewerking, of wat? want het is een oud beestje

een geforce 720-30? voor office werkzaamheden

pricewatch: MSI GeForce GT 720 1GB

in het vervolg aub wel zo lief zijn voor ons om je systeem te linken bv. Nu lijkt dat muggenziften maar dan is het net alsof wij bijna meer moeite doen om het op te zoeken dan jij zelf :+ >:)

[ Voor 45% gewijzigd door legendareN op 22-01-2015 15:24 ]

• xer_00
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02 14:56
Ik heb thuis in (ongeveer) dezelfde pc een pricewatch: Sapphire Radeon HD 5450 1GB DDR3 PCIE HDMI zitten. Past perfect ik gebruikte hem als HTPC maar heb hem nu tijdelijk ipv mijn desktop staan met 2 schermen en met normaal officewerk werkt dat goed.
In principe zal iedere nieuwere kaart war een low profile beugel bij zit moeten passen let wel op dat de voeding ook voldoende vermogen kan leveren.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Mwah qua voeding zit je wel oke. En een low end kaart zoals bv de 720 verbruikt max 25 watt

[ Voor 28% gewijzigd door legendareN op 22-01-2015 15:29 ]

Pagina: 1