Toon posts:

Homewizard+logitech harmony ipcommando naar harmony via pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zit met een idee dat ik graag zou willen uitvoeren maar ik zou eerst de moeilijkheid eens willen aftoetsen. Een tijd geleden heb ik de homewizard domotica kit gekocht en heb hieraan de lichten in mijn huis gekoppeld. Ik ben ook in het bezit van een projector en een logitech harmony. Nu heeft homewizard een tijd geleden ipcommando's geimplementeerd. Ik zou deze graag gebruiken om met de schakelaar die mijn living in tv modus brengt tevens mijn projector en versterker aan te zetten op de juiste stand. Ik wou dit oorsprokelijk met een ir blaster doen (gelezen op internet) maar vroeg mij af of het dus ook ging met deze afstandsbediening aangezien ik deze al heb. Ik zou dus met mijn lichtschakelaar via de homewizard een ipcommando willen sturen naar mijn pc. Deze zou dan de afstandsbediening (die via usb verbonden is) een signaal moeten geven om de tv knop in te drukken en bijbehorende acties uit te voeren. Is dit mogelijk? Zou ook handig zijn om verder te programeren in mijn tablet en dergelijke.

Alvast bedankt!!!