[Syncmaster S22B300] geeft een beeld bij starten PC

Pagina: 1
Acties:

• Tweaker010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:35
hi Tweakers,

Na wat stof te hebben weggezogen uit mijn pc en de ventilatoren aan de binnenkant, probeer ik nu de pc op te starten. Echter, krijg ik geen beeld door, en hoor ik geen piepje wanneer hij aangaat.
Ik heb niks vervangen/verplaats/eruit getrokken na het openen van de kast.

Heb rond gekeken in de FAQ's van verschillende sites, internet doorzocht en natuurlijk Tweakers even raadgepleegd qua oude topics.
Op het internet lees ik dat het kan zijn dat dit een kapotte voeding/mobo is.

Heeft iemand van jullie enig idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt,
Mvg

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Haal je vga kaart en je geheugen er eens uit, en plaats het nog eens opnieuw op het moederboard, loop ook even alle kabeltjes na, grote kans dat er iets los is gesprongen en nu voor de problemen zorgen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Tweaker010
SAiN ONeZ schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:51:
Haal je vga kaart en je geheugen er eens uit, en plaats het nog eens opnieuw op het moederboard, loop ook even alle kabeltjes na, grote kans dat er iets los is gesprongen en nu voor de problemen zorgen?
Dank voor snelle reactie.
Ik heb de monitor, via DVI aangesloten. En ik herinner me inderdaad dat ik een reep (2GB) uit slot 1, eruit heb gehaald maar na paar seconden weer erin heb geduwd. Alle kabels zitten er correct in btw

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:56

Esumontere

Floep, banaan.

Haal even alle geheugenreepjes los, kijk of er geen stof in de connectors zit, blaas ze zonodig uit en prik ze weer terug. Goeie kans dat dat t probleem is.

• Tweaker010
Esumontere schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:08:
Haal even alle geheugenreepjes los, kijk of er geen stof in de connectors zit, blaas ze zonodig uit en prik ze weer terug. Goeie kans dat dat t probleem is.
Dank voor het reageren,
Ik heb ik dit vanmiddag al gedaan, er zat wat stof tussen maar het heeft helaas niet geholpen. Ik ben op het ogenblik niet thuis, dus geen toegang tot de pc.
Zijn dit geen symptomen van een kapotte videokaart? Hoe kan ik straks thuis uitsluiten dat dit het probleem is? Ik dacht aan vudeokaart eruit halen, scherm aansluiten direct op moederbord.