Ik zoek een?
Een nieuwe videokaart. Ik heb zelf zitten kijken voor de pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G en de pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5.
Wat is je budget?
De GTX970 is rond de €380, dus dat ben ik er bereid voor uit te geven. Als de prestaties er erg op vooruit gaan ben ik bereid iets meer uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, al kan ik daar best van afwijken als er iets beter wordt geadviseerd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige pc, de HD7770 gaat er vanzelfsprekend uit.
Op het moment speel ik veel The Crew, nu trekt mijn pc dat nog aardig met mijn huidige GPU. Ik wil vooral een nieuwe videokaart voor wanneer GTAV uit komt, die zal ik volop gaan spelen en het liefst op de hoogste settings.
De vraag is, zit er naast de verschillende kloksnelheden een groot verschil in de verschillende GTX970's? De Specificaties zijn veder aan elkaar gelijk, op de afmetingen en grootte na. Welke kaart zouden jullie mij aanraden? Het stroomgebruik is voor mij geen probleem, mijn voeding moet het geloof ik makkelijk aan kunnen. Qua grootte passen ze geloof ik ook.
(hoop dat het topic zo volledig is? Eerste post hier)
Een nieuwe videokaart. Ik heb zelf zitten kijken voor de pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G en de pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5.
Wat is je budget?
De GTX970 is rond de €380, dus dat ben ik er bereid voor uit te geven. Als de prestaties er erg op vooruit gaan ben ik bereid iets meer uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, al kan ik daar best van afwijken als er iets beter wordt geadviseerd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige pc, de HD7770 gaat er vanzelfsprekend uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8120 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Asus HD7770-2GD5 | € 217,74 | € 217,74 |
| 1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 912 Advanced | € 73,10 | € 73,10 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8 | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Cooler Master B700 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,13 | € 69,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 565,36 | |
Op het moment speel ik veel The Crew, nu trekt mijn pc dat nog aardig met mijn huidige GPU. Ik wil vooral een nieuwe videokaart voor wanneer GTAV uit komt, die zal ik volop gaan spelen en het liefst op de hoogste settings.
De vraag is, zit er naast de verschillende kloksnelheden een groot verschil in de verschillende GTX970's? De Specificaties zijn veder aan elkaar gelijk, op de afmetingen en grootte na. Welke kaart zouden jullie mij aanraden? Het stroomgebruik is voor mij geen probleem, mijn voeding moet het geloof ik makkelijk aan kunnen. Qua grootte passen ze geloof ik ook.
(hoop dat het topic zo volledig is? Eerste post hier)