Foute links in Pricewatch voor Dell U2515H

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:23
Als ik in de pricewatch naar de prijzen voor de pricewatch: Dell U2515H Zwart kijk, dan kloppen niet alle links. Ik zie zes links, waarvan de laatste (duurste) drie doorlinken naar de productpagina's voor de U2715H bij de webshops.

Ik weet niet of dit een fout bij Tweakers of bij de shops is, maar het is in het laatste geval wel onwaarschijnlijk dat drie shops dezelfde fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je met de muis op de totaalprijs gaat staan krijg je een popup met link naar het meldpunt te zien ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Deze hebben we al aangepast, als het goed is zijn met een minuut of 40 alle prijzen weer weg. Er was/is onduidelijkheid over de bijbehorende SKU/EAN-codes, waardoor er verkeerde koppelingen kwamen. Helaas blijken shops onder dezelfde codes zowel de U2515H als de U2715H te verkopen, dus dat gaan wij na de volgende imports nog even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01
Er is nog een fout met deze koppeling. Ik dacht net een U2715H te kunnen bestellen voor 326 euro bij Max ICT:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2715H Zwart

Maar die linkt dus door naar de Dell UltraSharp U2515H ;(

Bij de U2515H zie ik helemaal geen prijzen nu:
pricewatch: Dell U2515H Zwart

[ Voor 20% gewijzigd door Xtuv op 21-01-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Aaaand it's gone.

De U2515H gaat zo prijzen krijgen, als het goed is staat er nu wel een goede SKU bij. Helaas loopt nu net de automatische prijsimport, dus het kan een uurtje duren voor alle prijzen er staan (2-3 stuks als ik het goed heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraveDog
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01-2024
De koppeling gaat helaas nog fout. Ik dacht ook een vette aanbieding van Alternate binnen te halen, maar deze linkt ook door naar de 25".

* De link staat bij de monitor Dell Ultrasharp U2715H Zwart

[ Voor 35% gewijzigd door DraveDog op 23-01-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ook die is weg. Vreemde is dat op hun site bij de korte omschrijving het over de U2515H ging, maar bij de details over de U2715H. Maar gezien de prijs, gok ik dat ze de 25" versie bedoelen, dus alsnog de prijs verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01
Er staat nu weer een bij 'U2715H' voor 300 euro - van Redcoon. Linkt wederom door naar de U2515H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Klein vraagje waarom duikt die van redcoon niet op ?

http://www.redcoon.be/B57...itoren?xtmc=u2515h&xtcr=1

Op stock veel andere redcoon producten staan er wel ?

Ik merk wel dat redcoon artikelen die niet in stock zijn automatisch verdwijnen maar meestal komen ze terug.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Daar mailden ze van de week al over en dat komt omdat ze de EAN-code van de 27" bij de 25" gebruiken in hun feed. En omdat ons systeem in dat soort situaties de laagste prijs pakt, wordt dus de prijs en de koppeling van de 25" bij de 27" geplakt, die koppeling is nu geblokkeerd. We wachten nu dus nog even op actie van Redcoon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Glaanie op 09-02-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Even een update omtrent deze situatie. Het is gebleken dat er ergens in de distributie bij Dell iets fout is gegaan, waardoor de EAN-code van de U2515H ook geplakt is op de dozen van de U2715H. Hierdoor hebben/hadden veel shops verkeerde koppelingen, iets wat de meeste shops en distributeurs inmiddels doorhebben en hebben gefixt. Het gaat nog steeds mis bij enkele shops, vanmorgen heb ik er weer een paar weggehaald bij de U2515H. Maar nu we het verhaal compleet hebben en weten welke EAN-code waar bij hoort, kunnen we de shops beter informeren en kan het in principe snel opgelost worden.
Pagina: 1