Ik ben aan het kijken naar een systeemupgrade. Ik heb al een aantal componenten op het oog en ik vraag mij af of mijn huidige voeding de juiste connectors heeft.
Ik zoek een?
Een compatibele voeding
Wat is je budget?
€50 ~ 80
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een goed merk, energiezuinig en stil.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op het oog:
pricewatch: MSI B85-G43
pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G of pricewatch: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC)
In mijn huidige systeem zit nu een pricewatch: OCZ ModXStream Pro 700W voeding. Bij mijn huidige moederbord zit deze naast de processor aangesloten met een 4 pins connector. Echter vraagt dit nieuwe moederbord een 8 pins connector en ik vraag mij af of mijn voeding deze wel heeft. Qua wattage lijkt mij deze voeding nog prima voldoen.
Wat neem ik mee van mijn oude systeem
- 1x pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
- 1x pricewatch: LG GH24NS90 Zwart
- 4x HDD's (1x WD blue, 1x WD black, 2x WD Green)
- 1x pricewatch: Scythe Kaze Master 5.25 (molex aansluiting)
- 1x Iiyama (1920*1080) scherm.
Verder vroeg ik mij af of een 760 ook toereikend is voor de huidige games of de 970 het geld (letterlijk) dubbel waard? Ook wil ik graag als tweede scherm mijn TV via HDMI (beeld & geluid) kunnen blijven aansluiten voor het kijken van films en series via mijn computer.
Ik zoek een?
Een compatibele voeding
Wat is je budget?
€50 ~ 80
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een goed merk, energiezuinig en stil.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op het oog:
pricewatch: MSI B85-G43
pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G of pricewatch: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC)
In mijn huidige systeem zit nu een pricewatch: OCZ ModXStream Pro 700W voeding. Bij mijn huidige moederbord zit deze naast de processor aangesloten met een 4 pins connector. Echter vraagt dit nieuwe moederbord een 8 pins connector en ik vraag mij af of mijn voeding deze wel heeft. Qua wattage lijkt mij deze voeding nog prima voldoen.
Wat neem ik mee van mijn oude systeem
- 1x pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
- 1x pricewatch: LG GH24NS90 Zwart
- 4x HDD's (1x WD blue, 1x WD black, 2x WD Green)
- 1x pricewatch: Scythe Kaze Master 5.25 (molex aansluiting)
- 1x Iiyama (1920*1080) scherm.
Verder vroeg ik mij af of een 760 ook toereikend is voor de huidige games of de 970 het geld (letterlijk) dubbel waard? Ook wil ik graag als tweede scherm mijn TV via HDMI (beeld & geluid) kunnen blijven aansluiten voor het kijken van films en series via mijn computer.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.