Toon posts:

Karma voor beter opvallende post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stel nou dat je karma ook kan gebruiken om je post meer op te laten vallen, als je bijvoorbeeld met een dringende vraag zit, of een prijs in karma voor de persoon met het goede/ meest behulpzame antwoord.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 08:00 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:59:
[...] of een prijs in karma voor de persoon met het goede/ meest behulpzame antwoord.
Ik denk dat zoiets er ook gaat komen, als ik zo Femme op twitter (@femmetaken) bekijk.
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/1SaVH.jpg

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:59:
Stel nou dat je karma ook kan gebruiken om je post meer op te laten vallen, als je bijvoorbeeld met een dringende vraag zit, of een prijs in karma voor de persoon met het goede/ meest behulpzame antwoord.
We hebben een aantal mooie plannen op de roadmap die samenhangen met jouw suggestie. We willen onder andere vraag & antwoord-topics beter faciliteren, onder andere door de mogelijkheid te bieden om behulpzame antwoorden te markeren. Uiteraard zal de plaatser van het antwoord ook meer karma verdienen. Karma gebruiken om je post meer te laten opvallen is niet iets waar we concrete plannen voor hebben maar wellicht kunnen we daar iets mee doen. We willen de zichtbaarheid van de karmastatussen van de gebruikers wel verbeteren.