Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Hoi iedereen,

Ik heb sinds kort een sony smartwatch 2 gekocht. Een heel leuke ding en een aanrader als alles natuurlijk werkt zoals het hoort. Ik heb de app watchnotifier gekocht om alle meldingen op men smartwatch binnen te laten komen (wat het hele idee van dat ding is). Nu kom ik echter met 1 groot probleem. Mijn whatsapp komt er op binnen maar die laat alleen het volgende zien: Bericht van (gebruiker). Meer niet, de hele tekst wat ze hebben gestuurd is niet zichtbaar. Dit zal wel zo moeten zijn dat de tekst hier zichtbaar op wordt. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Anders heeft de smartwatch weinig zin voor mij aangezien ik het nog steeds niet weet of het om een belangrijk bericht ging of niet.

Alvast bedankt!

• erwin26
Vergeten te vermelden ik heb een nexus 4 als telefoon en heb ook notify smartwatch app geprobeerd, maar helaas het zelfde probleem. Dus ligt denk ergens aan men telefoon?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 16:21
Probeer de Sony Smart Connect app eens. Download: https://play.google.com/s...yericsson.extras.liveware

Er zijn ook bepaalde extensies voor, die kun je ook proberen. Volgens mij moet dit gewoon mogelijk zijn met de officiële Sony apps.

[ Voor 34% gewijzigd door O88088 op 20-01-2015 22:47 ]

• erwin26
Hoi Ronald8

De Sony Smart Connect app heb ik al gedownload. Dit is een vereiste app anders werkt er helemaal niks. Helaas zit daar geen standaard app in die het mogelijk maakt voor whatsapp. Vandaar dus die andere app die ik heb gekocht.

Welke extensies bedoel en waar kan ik die vinden? Ik heb namelijk nu 2 notificatie apps geprobeerd