iPad Synchroniseerd als nieuwe iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
heb net mijn ipad aangesloten en deze wil alleen contact maken door deze te configureren als nieuwe ipad (of een oude reserve kopie van mijn iphone er op te zetten)

toen de ipad nieuw was heb ik wel alles via wifi ingesteld en gedownload, is het mogelijk om alsnog connectie te maken met mn mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

talin

ES-MA

zolang jij niet op sync klikt in iTunes veranderd er op je iPad niks.

dus de optie als nieuwe iPad doen, want voor de pc is het eigenlijk ook een nieuwe iPad.

ik zou dan in iTunes met je iPad verbinden en eerst een backup maken.
dan zal je de vraag wellicht krijgen of de apps die op de iPad staan overgezet moeten worden naar de iTunes Library.
en daarna zou je de iPad kunnen beheren vanaf je werkstation.
( zoals het ook bedoeld is )

je werkstation is het middelpunt van al je apparaten, tegenwoordig kopen veel mensen een iPad en gaan deze vol zetten met spullen vanaf de iPad zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door talin op 22-01-2015 08:47 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
maar als ik op syncen als nieuwe ipad druk dan wordt alles gewist toch?
de apps zelf staan al op mijn naam dus die kan ik zo terug zetten, maar zit meer met apps waar gegevens in staan en ebooks die ik heb (die ik nu ook niet handmatig van mn ipad kan afhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

talin

ES-MA

nee, ik heb zojuist nog weer een iPhone 4 met iOs6 aangesloten op een systeem waar deze nog nooit was aangesloten geweest aangesloten.

aansluiten als nieuwe iPhone.

backup gemaakt, de vraag gekregen: wilt u apps van deze telefoon syncen? nee want het zijn niet apps gekocht met het account op de iTunes waar deze op aangesloten was.
backup ok.

en toen geüpdatet naar iOs7

geen probleem.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!