"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Bij vrij wel alle game pc builds topics(Desktop Aankoopadvies) wordt een i5 aangeraden omdat een i7 weinig toegevoegde waarde heeft.
Hij heeft vrijwel de snelste i5.
De upgrade naar de i7 zal enkel de snelheid in Ghz toevoegen, wat niet zo heel veel is.
Ervaart hij problemen met de huidige hardware ?
Wat voor componenten gebruikt hij verder ?
De upgrade naar de i7 zal enkel de snelheid in Ghz toevoegen, wat niet zo heel veel is.
Ervaart hij problemen met de huidige hardware ?
Wat voor componenten gebruikt hij verder ?
Als je broertje lager-dan-verwachte prestaties in FarCry 4 heeft, kijk dan eerst eens of hij niet veel andere programma's aan heeft staat die cpu kracht nodig zijn.
Scan z'n computer ook op virussen en malware.
En als laatste, hoeveel geheugen heeft hij?
Scan z'n computer ook op virussen en malware.
En als laatste, hoeveel geheugen heeft hij?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
En heeft die een legale versie? Far cry 4 had nogal wat performance issues: de updates helpen wel, maar als het een niet legale versie is dan krijg je ofc de updates niet automagisch binnen (en zelfs na updates loopt het nog steeds vreemd)
Ik zou even je CPU gebruik monitoren. Kijken of dat wel echt het probleem is (100% load?). Ik kan het me haast niet voorstellen, tenzij hij inderdaad CPU heavy programmas heeft draaien op de achtergrond. Een i7 heeft bijna geen meerwaarde tov een i5. Wel zou je misschien een K variant kunnen nemen (i5 mag ook) en die dan overklokken. Daar heb je qua games meer aan dan een i7.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Pagina: 1