quote-notificatie ook na een edit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Geen notificatie gekregen van crisp in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door" , geen idee of er meer quotes zijn waar ik geen notificatie van heb gehad.

edit: Ryan_ in "OV Chipkaart" ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 20-01-2015 15:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50

WCA

Ik krijg ze ook niet

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Krijg ze hier wel gewoon?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zijn allebei gewijzigde posts. Ik heb geen idee of je een notificatie krijgt als een post op zo'n manier wordt aangepast dat er eerst géén quote van jou stond en nu wel, maar het lijkt me dat het daarin zit. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hmm, van databeestje in "Het grote IPv6 topic" kreeg ik net wél een melding, dus dan zou dat wat jij zei wel eens kunnen kloppen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:36:
Dat zijn allebei gewijzigde posts. Ik heb geen idee of je een notificatie krijgt als een post op zo'n manier wordt aangepast dat er eerst géén quote van jou stond en nu wel, maar het lijkt me dat het daarin zit. ;)
Ik vermoed het ook; ook omdat het niet handig is om iedereen bij een gewijzigde post weer een notificatie te geven en het gewoon tijd kost om goed uit te werken. Mischien komt het wel eens, dat weet ik niet.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Kan er dan niet een check gedaan worden of er al een notificatie met link naar dat bericht bestaat?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

en het gewoon tijd kost om goed uit te werken
;)

Wat jij voorstelt is vast bij elkaar te hacken om specifiek voor forumberichten te werken maar moet je dat willen terwijl het notificatiesysteem als geheel nog eens beter uitgewerkt gaat worden? Elke minuut die je dan aan een hack besteedt kun je niet in een goede oplossing stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Wat is er mis met het huidige systeem dan? :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik zeg niet dat het een hack is of dat het vies moet, alleen dat het goed gemaakt moet worden en dat zit er nu niet in en kost tijd om wel te maken.

Kortom, de bug is niet 'quote-notificatie stuk?' maar het is een feature request: 'quote-notificatie ook na een edit'. Dus ik move.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Raven schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:11:
Wat is er mis met het huidige systeem dan? :S
Om te beginnen dat je het niet uit kan zetten, laat staan dat je specifieke dingen aan en uit zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

NMe schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:33:
[...]

Om te beginnen dat je het niet uit kan zetten, laat staan dat je specifieke dingen aan en uit zou kunnen zetten.
https://secure.tweakers.n...erences/#tab:notification :?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ik dacht al, er was volgens mij al wel een vinkje voor :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Quote-notificatie is in eerste instantie alleen voor nieuwe posts geimplementeerd. Bij het wijzigen van een post zijn extra checks noodzakelijk om te voorkomen dat er meerdere keren een notificatie wordt gestuurd wat die use-case complexer maakt. Vanuit de 'agile'-gedachte hebben we dat nog niet gedaan (situatie zal ook minder vaak voorkomen) maar gaan we daar op een later tijdstip wellicht nog eens naar kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 21-01-2015 08:53 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, lekker dan. Had eerder een post bewerkt en een quote ingezet met de verwachting dat de poster een notificatie zou krijgen, maar die is dus nooit verstuurd. Moeite voor niets geweest dus.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij is het redelijk eenvoudig te realiseren. Ik heb er een ticket voor aangemaakt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:29

player-x

Disruptive by design

Is het niet een beter idee, om een extra ''Plaats reactie met notificatie'' knop te hebben?

Ik edit mijn post regelmatig later (van wegen mijn dyslexie), om bv spelfouten die ik later zie, te verwijderen, zonder dat er echt nieuwe informatie geplaatst wordt.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben graag zelf de baas over de notificaties die ik krijg. Als dat ineens at random gebeurt op basis van wat een andere gebruiker kiest heeft die hele feature geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

crisp schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:49:
Volgens mij is het redelijk eenvoudig te realiseren. Ik heb er een ticket voor aangemaakt :)
Dat lijkt mij ook. Kijken welke mensen je quote in de complete post na de edit, en daar de mensen van aftrekken die je quote in het origineel. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:34:
[...]

Dat lijkt mij ook. Kijken welke mensen je quote in de complete post na de edit, en daar de mensen van aftrekken die je quote in het origineel. :)
Dan krijg je grapjes dat mensen een post kunnen editen, daarbij een quote weghalen, opslaan, weer toevoegen, etc. in de hoop de ander daarmee te pesten. Misschien moet het toch lichtelijk ingewikkelder dan dat, al is de kans dat er op die manier veel misbruik gemaakt wordt door de vervelende handmatige handeling klein. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je hoeft niet alles technisch onmogelijk te maken. Als mensen irritant doen kan dat gemeld worden en kan er door moderators tegen opgetreden worden :). Je kunt ook iemand pesten door steeds te DM'en, hebben we daar veel gezeur mee?

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2015 01:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:34:
[...]

Nou ja, het was wel even de vraag of we op de juiste plek wel de 'vorige' versie van de post beschikbaar hadden. Gelukkig is dat op het forum zo aangezien we die ook gebruiken voor de diffs en het berekenen van het update-percentage :)

Intentionally left blank

Pagina: 1