[ABO] Meerjarig abo afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 14:17

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Nu is het slechts mogelijk om voor 1 jaar een bannervrij abonnement af te sluiten, echter ik ben wel geinterreseerd naar een abonnement voor meedere jaren. Ik mis deze keuze wel omdat jullie een pulldown lijst hebben met het termijn. Hier is alleen de mogelijkheid om te kiezen voor 12 maanden en maakt dus meteen de pulldown lijst onnodig.
Graag meer maanden toevoegen of de pulldown lijst weghalen.
Het zelfde geldt natuurlijk dan ook voor het abo-keuze pulldown lijst

[ Voor 8% gewijzigd door eagle00789 op 21-01-2015 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Nog geen reactie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Hier in MF is het niet gek dat je na een paar dagen nog geen reactie hebt, dat komt echt wel een keer ;)

Verder lijkt het me inderdaad een fijne feature, zorgt er toch voor dat je minder moeite hoeft te doen als je zeker weten een aantal jaren Tweakers wil blijven steunen. Welke stapgrootte zat je aan te denken bij de pulldown lijst?
En vanzelfsprekend, hoe makkelijk is het voor Tweakers om dit in te bouwen? Ik kan me voorstellen dat (omdat er een betaalsysteem aan vast zit) dit niet in een handomdraai te bouwen is en ook nog eens lage prio krijgt omdat er nou eenmaal niet zo gek veel mensen een abo hebben laat staan dagelijks afsluiten.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 08:47
Misschien is het zelfs wel zo dat je dergelijke abonnementen voor maximaal een jaar aan mag gaan, om de consument te beschermen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Meerjarige abo's zijn meermaals voorgesteld. Het enige wat we weten is dat ze met een overhaul bezig zijn, maar wanneer is niet bekend. Tot dan verder afwachten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Migrator schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:16:
Hier in MF is het niet gek dat je na een paar dagen nog geen reactie hebt, dat komt echt wel een keer ;)

Verder lijkt het me inderdaad een fijne feature, zorgt er toch voor dat je minder moeite hoeft te doen als je zeker weten een aantal jaren Tweakers wil blijven steunen. Welke stapgrootte zat je aan te denken bij de pulldown lijst?
En vanzelfsprekend, hoe makkelijk is het voor Tweakers om dit in te bouwen? Ik kan me voorstellen dat (omdat er een betaalsysteem aan vast zit) dit niet in een handomdraai te bouwen is en ook nog eens lage prio krijgt omdat er nou eenmaal niet zo gek veel mensen een abo hebben laat staan dagelijks afsluiten.
Stapgrootte als volgt bijvoorbeeld:
1 maand, 2 maanden, kwartaal, half jaar, jaar, 2 jaar, 3 jaar ofzo (en dan 3 jaar natuurlijk het meest aantrekkelijkst te maken dor er iets van een korting op te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Prima idee en reeds over gehad op kantoor. We zijn momenteel druk bezig met het ontwikkelen van meerdere abonnementsvormen en hebben nog een behoorlijk lange wishlist. Deze staat daar inmiddels ook op.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Ok. dan zien we de wijziging vanzelf wel eens een keer doorgevoerd worden in een .Plan
Pagina: 1