Ik zoek een?
Een televisie met smart functionaliteiten. Waarbij het een pré is dat WiFi mogelijkheden al zijn ingebouwd. Dit scheelt weer kosten om een wifi dongle te kopen voor een paar tientjes. Daarbij is DLNA ook een pré.
Diagonaal wordt rond de 47".
3D is niet nodig, want dat ga ik toch niet gebruiken.
Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 550 a 600 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het meest wordt het gebruikt om series en films te kijken. Wellicht komt er in de toekomst een PS4, die erop aangesloten zal worden. Maar dit is totaal niet zeker.
Ik kijk veel naar Tv zender en ook wil ik films en series streamen naar de tv.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in de pricewatch gekeken en rond dit bedrag kom ik bijna altijd uit op een LG. Ik heb naar deze gekeken: pricewatch: LG 47LB630V Zilver
Is niet heel veel mis mee, behalve dat het contrast een beetje gemiddeld is.
Zijn er nog andere suggesties of betere alternatieven?
Mijn vriendin wilt liever 42", maar ik liever 46". En voor dit budget en diagonaal, is de keuze volgens mij vrij klein.
Een televisie met smart functionaliteiten. Waarbij het een pré is dat WiFi mogelijkheden al zijn ingebouwd. Dit scheelt weer kosten om een wifi dongle te kopen voor een paar tientjes. Daarbij is DLNA ook een pré.
Diagonaal wordt rond de 47".
3D is niet nodig, want dat ga ik toch niet gebruiken.
Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 550 a 600 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het meest wordt het gebruikt om series en films te kijken. Wellicht komt er in de toekomst een PS4, die erop aangesloten zal worden. Maar dit is totaal niet zeker.
Ik kijk veel naar Tv zender en ook wil ik films en series streamen naar de tv.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in de pricewatch gekeken en rond dit bedrag kom ik bijna altijd uit op een LG. Ik heb naar deze gekeken: pricewatch: LG 47LB630V Zilver
Is niet heel veel mis mee, behalve dat het contrast een beetje gemiddeld is.
Zijn er nog andere suggesties of betere alternatieven?
Mijn vriendin wilt liever 42", maar ik liever 46". En voor dit budget en diagonaal, is de keuze volgens mij vrij klein.
Huub Huub Barbatruc!