Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een tweede monitor voor bij mijn desktop. Op moment doe ik het met 1 scherm een pricewatch: BenQ RL2450HT Zwart. Waarschijnlijk wordt die BENQ gebruikt als 2de monitor en wil ik mijn nieuwe monitor als hoofdscherm gebruiken dus waarop ik game film kijk etc.
Ik zoek een tweede monitor omdat ik het gemak mis van 2 schermen tijdens het werken en het gamen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is 300 max mocht de monitor bijv 310 of 320 kosten wil ik daarvoor nog wel over die 300 heen gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen voorkeur qua merk. Mijn enigste voorkeur is dat het scherm bij mijn huidige monitor past qua design. Dus sowieso iets zwart. Voor de rest zou het wel fijn zijn als het scherm ook in hoogte verstelbaar is en de kijkhoek eventueel verstelbaar is.
EDIT: max grootte is 24 inch.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is het systeem waarop het scherm wordt aangesloten:
pricewatch: BenQ RL2450HT Zwart
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een tweede monitor voor bij mijn desktop. Op moment doe ik het met 1 scherm een pricewatch: BenQ RL2450HT Zwart. Waarschijnlijk wordt die BENQ gebruikt als 2de monitor en wil ik mijn nieuwe monitor als hoofdscherm gebruiken dus waarop ik game film kijk etc.
Ik zoek een tweede monitor omdat ik het gemak mis van 2 schermen tijdens het werken en het gamen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is 300 max mocht de monitor bijv 310 of 320 kosten wil ik daarvoor nog wel over die 300 heen gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen voorkeur qua merk. Mijn enigste voorkeur is dat het scherm bij mijn huidige monitor past qua design. Dus sowieso iets zwart. Voor de rest zou het wel fijn zijn als het scherm ook in hoogte verstelbaar is en de kijkhoek eventueel verstelbaar is.
EDIT: max grootte is 24 inch.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is het systeem waarop het scherm wordt aangesloten:
pricewatch: BenQ RL2450HT Zwart
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,29 | € 89,29 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 32,78 | € 32,78 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Seasonic S12G 550W | € 79,90 | € 79,90 |