Twee keer exact dezelfde topic titel werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 23:33
Ik probeerde net iets 'vals' te posten; namelijk een verwijzing naar een eigen topic.

De originele staat in HA. De verwijzende topic wilde ik in O&C posten. Ik voerde een copy&paste van de topictitel uit en klikte op 'verstuur'. Kom ik dus weer in het O&C forum terecht is er geen topic van me te bekennen.
Heel raar, dan de 'back-toets' van de browser misbruiken en re-posten. Weer niks... Nog een keer en nu een '2' aan de titel toegevoegd. En toen werkte het wel?

In ieder geval zijn dit de topics :
[topic=161513]
[topic=162167]

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 16:34

Floor-is

5.2

Zo iets heet een dubbel of crosspost.
En nee dat mag niet, je moet 1 forum kiezen waar je je thread kwijt wil, dus niet in 2 of (nog) meer. :)

Bericht hierboven

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 23:33
En in het langdurige en drukke bestaan van Tweakers zullen geen dubbele topic titels voorkomen zonder een cross-post te zijn?

En tenminste een vrienlijke mededeling dat een topic een cross-post lijkt zou leuk zijn.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Denk dat er tijdslimiet is en dat het ook user gebonden zou kunnen zijn.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 14 juni 2001 14:46 schreef The Lord het volgende:
En in het langdurige en drukke bestaan van Tweakers zullen geen dubbele topic titels voorkomen zonder een cross-post te zijn?

En tenminste een vrienlijke mededeling dat een topic een cross-post lijkt zou leuk zijn.
Nee komt blijkbaar niet voor :) Zou me ook niet kunnen indenken dat er zich dan onmogelijke dingen voordoen.

En crossposten mag niet. Anders wordt het een puinzooi ;)