Ik mag van mijn werk een speeltuin maken in mijn werklaptop met 2 ssd. SSD1 moet corp. beveiligd zijn met encrypting Safeguard. Hier werk ik dus dagelijk mee.
Nu heb ik een droom
om Quad boot te gaan werken. Als volgt:
SSD 1:
Main boot
Windows 7 volgens policy['s bedrijf = 99% van de tijd in gebruik. 2 partities encrypted\
SSD 2:
Andere Triple boots:
- Win 8 (Ben microsoft consultant)
- Hackintosh Xosemite (heb ervaring met hackintosh dual boot installeren, maar dit is pittig)
- Linux, distrubition nog onbekend zal wel grub lader worden
Nu heb ik weinig verstand hiervan. Hoe pakken jullie dit aan? Ieder OS wil dominant Boot gedeelte gaan slopen.
Het is een Thinkpad T520
Ben benieuwd hoe jullie deze challenge aan zouden pakken!
Lastige is dus dat ik een HDD2 krijg waar op 1 schijf 3 OS-sen geinstalleerd moeten worden met de juiste bootloader. De volgorde is denk erg van belanrgijk. En die nare HDD1 encrypty zit erop (laden moet via encryptie ivm security, leuke challenge
Hartelijk dank vast!
Nu heb ik een droom
SSD 1:
Main boot
Windows 7 volgens policy['s bedrijf = 99% van de tijd in gebruik. 2 partities encrypted\
SSD 2:
Andere Triple boots:
- Win 8 (Ben microsoft consultant)
- Hackintosh Xosemite (heb ervaring met hackintosh dual boot installeren, maar dit is pittig)
- Linux, distrubition nog onbekend zal wel grub lader worden
Nu heb ik weinig verstand hiervan. Hoe pakken jullie dit aan? Ieder OS wil dominant Boot gedeelte gaan slopen.
Het is een Thinkpad T520
Ben benieuwd hoe jullie deze challenge aan zouden pakken!
Lastige is dus dat ik een HDD2 krijg waar op 1 schijf 3 OS-sen geinstalleerd moeten worden met de juiste bootloader. De volgorde is denk erg van belanrgijk. En die nare HDD1 encrypty zit erop (laden moet via encryptie ivm security, leuke challenge
Hartelijk dank vast!
[ Voor 13% gewijzigd door Tennisbal op 20-01-2015 09:25 ]