Probleem met Microsoft office Word en macbook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mose
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Hoi Alle,

Momenteel ben ik bezig met schrijven van mijn scriptie en overkomt mij het onmogelijke. Tijdens het typen verandert opeens alle worden van mijn bestand in cijfers. Pagina 1 is volledig gevuld met 1'tjes en dit loopt per pagina op tot en met het nummer 43(laatste pagina).

Dit probleem is ontstaan op mijn MacBook en zelfs wanneer ik het bestand open in Windows zie ik alleen maar cijfers. Om het wat duidelijker te omschrijven heb ik wat screenshots toegevoegd. Het ironische is dat ik zelf informatica studeer maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt :? :?

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/vpkmfl.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/167kqs3.png

Alvast thanks mochten jullie meer weten.

Joee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:05
Gebruik je ook word op de MacBook of gebruik je daar Pages?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
Ik heb dit wel eens eerder gezien maar dan met asterisks (daar is zelf nog wat over te vinden op google), Daar was de enige oplossing om een backup terug te zetten (of afsluiten zonder opslaan).

Het lijkt erop dat je mogelijk een office versie (2011?) gebruikt die nog niet bijgewerkt is.

http://answers.microsoft....bd-4517-917a-27770fb300c1

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_nl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2022
Ik heb het wel eens gehad wanneer ik op mijn Mac iets op had geslagen als .doc en vervolgens op een Windows computer opende (iets wat oudere MS Word op Windows, weet zo niet meer welke)... Overigens, als ik die bestanden weer opende op mijn Mac, leek er geen probleem te zijn.

Met .docx bestanden heb ik er geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 13:10
Hm hij ziet het ook als 1 woord op 43 pagina's, zit er geen toets vast?? (ja kvraag het maar even)

Zag je het echt verschieten van woord naar cijfer of kon je alleen maar cijfers typen?
Dan lijkt me een virus of script die jou dit aandoet.

Of idd met verkeerde extensie gesaved, zoals blouweKip zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 20-01-2015 15:18 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mose
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Ik kreeg niet echt de mogelijkheid om op te slaan. Het gebeurde werkelijk tijdens het typen. En dit alles gebeurde in office op mijn macbook. Wel is het zo dat ik een gedownloade versie heb van office. Denk eerder aan een virus of script idd. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Wat bedoel je met een een gedownloade versie? Van surfspot of iets anders?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik zou zeggen als je het nog niet hebt overschreven gewoon afsluiten en oude file openen.
Anders een back-up terug zetten of opnieuw beginnen.
Ik gok dat er een toets vast zit, kan me niet voorstellen dat er een virus/script is wat alleen bij het openen van Word characters gaat wijzigen hoor.
Pagina: 1