Tweakers meldpunt voor oplichting V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rage Quit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:35
in de V&A heb ik een iphone staan die ik wil verkopen. Echter ontving ik vandaag een DM van een persoon dat vandaag pas geregistreerd was. Deze persoon wilde graag dat ik mijn telefoon eerst opstuurde voordat hij /zij überhaupt zou betalen, dus er gingen gelijk alarmbellen bij mij af. Echter kan ik nergens op de site een link vinden waar je mogelijke oplichters kunt aangeven. Kan iemand mij vertellen of tweakers zo'n meldpunt heeft?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. achteraf betalen = oplichter.
Wait...what?

Ik wil dat meldpunt ook wel graag hebben.
Ga ik iemand genaamd Rage Quit opgeven,die dingen via VA verkoopt en vooraf betaald wil hebben en tevens pas iets langer dan een maand geregistreerd staat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zou dat gelijk een oplichter zijn? Je hebt zelf ook geen V&A-beoordeling, dus wat voor vertrouwen kun je zelf opwekken? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat die persoon jou ook niet wil vertrouwen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:38

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je kunt altijd een mailtje sturen naar va@tweakers.net. :)

Verder is de juiste procedure als iemand niet voldoende historie heeft altijd om voor te stellen het product persoonlijk te overhandigen (halen/brengen) en bij weigering niet te suggereren dat de ander een oplichter is, daar bereik je niets mee, behalve dat je misschien een goedwillende nieuwe gebruiker beledigd. Dat je niet wil verzenden zonder betaling vooraf is logisch en je goed recht.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rage Quit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:35
oke wellicht ben ik misschien simple minded maar die persoon wilde inderdaad niet langskomen alleen vooraf opsturen. Dusjah dan gaan er wel bellen rinkelen, zeker als die persoon pas 1 dag actief is.

Maar bedankt, nu weet ik waar ik verdachte acties kan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:40:
Inderdaad. achteraf betalen = oplichter.
Wait...what?

Ik wil dat meldpunt ook wel graag hebben.
Ga ik iemand genaamd Rage Quit opgeven,die dingen via VA verkoopt en vooraf betaald wil hebben en tevens pas iets langer dan een maand geregistreerd staat.
Deze persoon is al lid sinds 2011 8)7

Rage Quit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Deze persoon is al lid sinds 2011 8)7

Rage Quit
Oeps. Poep in de oogjes denk ik :+ .
Doet trouwens verder niks af aan de rest van het bericht.
Pagina: 1