Hallo,
Ik was wat aan het zoeken op internet en toen kwam deze website eruit van enter247 waar ik een gamepc zag van€ 549,99, hij beviel me wel qua prijs/kwaliteit verhouding, ik wou graag jullie mening daarover weten aangezien jullie er veel meer verstand van hebben dan mij
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen op mijn nieuwe PC, graag de nieuwste spellen maar ik kan begrijpen dat dit op[ de hoogste resolutie niet gaat lukken maar ik hoop toch wel redelijk. Ik speel af en toe ook wel eens Minecraft maar dat moet wel lukken dacht ik
Wat mag het systeem gaan kosten?
€549,99
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
beeldscherm, muis, toetsenbord, OS, headset
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie eerste gedeelte
Ga je overklokken?
nee
Alvast bedankt voor de genomen moeite en eventuele reacties!
Groet Lloyd
Ik was wat aan het zoeken op internet en toen kwam deze website eruit van enter247 waar ik een gamepc zag van€ 549,99, hij beviel me wel qua prijs/kwaliteit verhouding, ik wou graag jullie mening daarover weten aangezien jullie er veel meer verstand van hebben dan mij
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen op mijn nieuwe PC, graag de nieuwste spellen maar ik kan begrijpen dat dit op[ de hoogste resolutie niet gaat lukken maar ik hoop toch wel redelijk. Ik speel af en toe ook wel eens Minecraft maar dat moet wel lukken dacht ik
Wat mag het systeem gaan kosten?
€549,99
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
beeldscherm, muis, toetsenbord, OS, headset
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie eerste gedeelte
Ga je overklokken?
nee
Alvast bedankt voor de genomen moeite en eventuele reacties!
Groet Lloyd
[ Voor 12% gewijzigd door Frizzle op 19-01-2015 20:58 ]