Asus strix gtx 980 3way sli 5760x1080

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemjbl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-07 14:17
Hallo mede tweakers ik heb Zinds kort een nieuwe pc gebouwd en daar dus ook in de asus strix gtx 980 in 3way sli maar als ik titanfall speel dan heb ik ongelofelijke fps drops en vind het ijgelijk een beetje vervelend aan gezien het aleen aan videokaarten 1700 euro was ongeveer en had wel verwacht als ik er 3 schermen van 1080p heb dan verwacht ik tog wel dat ze sterk en stabiel zijn maar ik heb ook wel studeringen er in ik heb ze ook al een beetje overclock en werd het wel wat konstander maar me fps schomold wel on wijs heeft er iemand een tip of een reden waarom het zo vervelden loopt ik hoor het graag dank u wel voor de hulp alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:03

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Jochem,
Een topicopening van één zin is per definitie geen goed topic. Aangezien je nogal wat leestekens bent vergeten is het taaltechnisch gezien één zin. Ook zitten er nogal wat schrijffouten in wat het begrip nog minder ten goede komt. Ik sluit je topic dan je ook.

Ga er eens goed voor zitten en stel een goede post op in normaal Nederlands. Ik weet zeker dat je dan goed geholpen gaat worden. En jij wil toch ook van je probleem af?

Dit topic is gesloten.