vodafone moeilijk moeilijk moeilijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2024
Vodafone maakt het moeilijk. Te moeilijk. Zo moeilijk dat de helpdesk er zelf niet meer uitkomt. Ik heb een zakelijk abbonement. Ondernemers bundel web-35. Dat bestaat niet meer. Daar zit 1Gb data in. Nu internet ik in het buitenland (voorbeeld: Duitsland). Dat kost me dan 0.24 eur per Mb, want die 1Gb data geldt alleen in Nederland. De kosten worden wél uit de belbundel van EUR35 verrekend. Dus, als ik NIETS bel/sms maar ALLEEN 10Mb data gebruik (=EUR2.40) hoef ik niet bij te betalen, want EUR35 is meer dan EUR2.40. Snapt u het nog? Goed. -> https://www.vodafone.nl/s...land/kosten-op-reis.shtml

Dan: ik koop een "Alles-in-1 op Reis dagbundel". Die kost EUR2. Als ik dan niet bel/internet en ik verstuur 1 SMS, kost die SMS mij EUR2. Bovenop de EUR35 die ik al betaal. Deze bundel kan niet uitgezet worden, dus tot in lengte der dagen, 1 SMS per dag kost EUR2 extra bovenop mijn EUR35. Vindt ik, aangezien die bundel niet uit kan worden gezet een hele slechte deal... -> https://www.vodafone.nl/allesin1/?cmpid=00369c_|ROAM_NL_NB_internet_mb|internet_reis|%2Binternet%20%2Breis

Enfin, nu ontdek ik ook "Internet op Reis Dagbundel Wereld" (jaja). En dat is eigenlijk wat ik zoek. Aleen nu komen de problemen. Ik zet deze bundel aan dmv een SMS. Ik betaal dan EUR5 per dag voor 30Mb. De bundel vervalt autimatisch om 23:59 NL tijd. Er worden geen kosten in rekening gebracht als ik geen data gebruik (waarom zou ik 'm dan aanzetten vraag ik me af??!!, maar goed). ->https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/internet-op-reis-dagbundel-wereld.shtml

Nu is de vraag waar de klantenservice over struikelt (hèhè, hij is er hoor): komt die EUR5 bovenop mijn EUR35, of wordt die EUR5 betaald uit die EUR35? Waarom kan ik deze bundel uitzetten? Ik bedoel, hij veralt automatisch om 23:59 NL tijd, toch? En als die 30Mb op is, wat dan? (voorbeeld VS) EUR9 per Mb (!!!) betalen? Bovenop de EUR35, of uit de EUR35?

Wat mis ik hier nou? Ik bedoel, de telcoms in NL grossieren in oplichtings truuken, dus ik vertrouw ze voor geen meter. Alle bundels, blokken en opties zijn bedacht om de klant pootje te lichten. Duidelijke antwooren zijn schaars. Snapt iemand op tweakers een woord van wat ik geschreven heb? En heeft diezelfde iemand dan misschien een antwoord? Mijn dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 16:04

The Wizard

Moderator Mobile
Moeilijk verhaal, probeer wat duidelijker te schrijven. Voor nu de voordeel van de twijfel, mits het duidelijker verwoord wordt.

Verplaatst naar TP.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor al die bundels geldt dat je ze extra betaalt, ze komen niet uit je beltegoed. Die internet-op-reis-bundels kun je gewoon standaard aan hebben staan en dan kost 't je pas wat als je 't ook echt gebruikt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:25
Die € 5,- komt er gewoon bij. "Ondernemers-bundel" betekent vaak alleen maar dat je meer betaald..., om bijna dezelfde frustaties en het moment van aanbod van Ziggo om over te stappen ben ik naar hen overgestapt voor, jawel € 15,- per maand voor een x aantal belminuten (boeit me niet zo) en 1Gb data.

(O ja, en ik kan per maand opzeggen ; dit is wel SIM only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Je moet ook alleen maar bij de grote drie als het geld van de baas is.
Als je het zelf betaalt ga je naar één van vele spotgoedkope sim-onlys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:53
Alle verbruiks kosten gaan bij de ondernemersbundel uit de bundel(€35). Alle bijkomende bundels zoals de genoemde internet dagbundels gaan niet uit de bundel en worden appart in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:26
Overstappen naar https://www.choozze.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 14:33
Kalmeer, want zoals ik het lees ben je behoorlijk opgefokt en ik begrijp niet waarom.

Want extra bundels komen altijd bovenop de maandelijkse abo prijs.
En dat je bundels kunt uitzetten is vrij normaal, aangezien er niet altijd behoefte aan is.

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:13
Ja ik snap de frustratie, ik had er ook mee te maken met een ondernemer web €50.. In de my vodafone app en via de sms werden er ook kosten gepresenteerd die niet van toepassing bleken. De klanten service vertelde zelfs dat binnen de EU er +/- €0,19 per 10MB gerekend werd..
Overigens staat er bij mij aangegeven dat die wereldbundel €0 kost..

Omdat ik binnen de EU reis heb ik maar besloten die bundels te laten voor wat ze zijn en de extra internet kosten uit het tegoed te laten betalen... of die kosten van bundels buiten het tegoed worden gerekend, of er binnen.. geen ideeee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Die extra bundels komen er inderdaad altijd bovenop. Maar voor die 35 euro ben je volledi gklaar bij www.choozze.nu 10gb internet 3000 belminuten en 3000 smsjes in Nederland en de heel eu. De gebruiker met de ondernemrsbundel 50 wint er dan zelfs nog 15 euro per maand op;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2024
ik wil niet het topic van choozze kapen, maar ik heb een beetje door waar hun "klanten til truuk" ligt: bellen vanuit de VS (komen we wel eens), kost 5.45 euro p/m. VIJF euro. Per minuut... Ik zeg: an me hoela...

Maar ondertussen ben ik er nog steeds niet uit. Zowiezo heb ik 3 maanden opzeg termijn (want: ondernemers bundel), dus de tijd dringt. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een vodafone abbo van (ongeveer) 25 euro. Partikulier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

novw schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:18:
ik wil niet het topic van choozze kapen, maar ik heb een beetje door waar hun "klanten til truuk" ligt: bellen vanuit de VS (komen we wel eens), kost 5.45 euro p/m. VIJF euro. Per minuut... Ik zeg: an me hoela...

Maar ondertussen ben ik er nog steeds niet uit. Zowiezo heb ik 3 maanden opzeg termijn (want: ondernemers bundel), dus de tijd dringt. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een vodafone abbo van (ongeveer) 25 euro. Partikulier...
Goedkoop is vaak duurkoop, zeker als je op dit soort dingen op een onrealistische manier wil besparen. Als ondernemer is bereikbaarheid toch het allerbelangrijkste? Ik zou nooit m'n bereikbaarheid af laten hangen van een start-up die bekend staat erg goedkoop te zijn, voor niks gaat de zon op toch? 8)7

Zelfde met Simyo: denk je een goedkoop abonnement te hebben gevonden met data erbij, betaal je je helemaal dwaas omdat je over je bundel gaat. Dat had nooit gebeurd als je een abonnement bij één van de grote drie had genomen, daar kun je het gewoon cappen zonder extra kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 23-01-2015 09:16 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1