Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk2003
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik ben op zoek naar een laptop waarmee voorlopig even verder kan.
Ik heb een budget van rond de 700 euro
Wil er FM mee kunnen spelen en als ik er weer zin in heb een spel ala WOW
Voor de rest is het meer internet, mailen facebook en facebook games zoals Marvell Alliance.
De HP PAVILION 15-P045ND leek me een goede laptop maar iemand attendeerde me erop dat het een dualcore is, volgens mij zijn quadcores veel duurder.
Het lijkt me een voordeel van het matte scherm zeker als ik zomers op het balkon de laptop wil gebruiken of zit ik nu mis?

Ik hoop op wat ondersteunend advies het is een hoop geld voor ons om te besteden en we moeten er voorlopig mee kunnen kunnen werken.

Thanks alvast Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:54
Er zit een Intel Core i7-4510U processor in met 8GB geheugen. Ook nog een aparte grafische kaart (Nvidia Geforce GT840M). Dat zijn zeker geen verkeerde prestaties, die laptop zal voor hetgeen je beschrijft zeker voldoen en ook een hele tijd mee kunnen gaan. Alleen de hybrid harddisk zou ik zelf upgraden naar een volwaardige SSD.

Ter vergelijking, ik heb mijn quadcore PC vorig jaar verkocht en nu alleen nog maar mijn dualcore notebook (Intel Core i5-3317U) en hoewel de processor een stukje trager is voldoet de notebook prima en is hij lekker responsive en dat zorgt doorgaans voor de beste gebruikservaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk2003
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-12-2024
Dank voor je reactie, ik hoop dat ik een goede keus maak met hp (alleen ervaringen met hun printers)