Beste Mede-Tweakers,
Ik ben nog aan het twijfelen tussen 2 receivers > Yamaha is gebruiksvriendelijker? Pioneer komt beter uit de testen ? Wat zouden jullie kiezen ?
edit :
keuze voor boekenplankjes zijn definitief.
2x Jamo S622
1x Jamo Center
1x Jamo sub 210
Nu nog aan het twijfelen tussen de receiver;
Pionier VSX 529 of Yamaha RX-V477
Yamaha http://tweakers.net/product/376519/yamaha-rx-v477/
Pionier
pricewatch: Pioneer VSX-529-K
Eisen aan Receiver:
Min. 5.1
Spotify
NAS support
Ik hebeen Marantz CR510 pricewatch: Marantz M-CR510 White op het oog. ik ben namelijk op zoek naar een 2.0 set voor spotify en lan muziek.
Is het mogelijk om deze zuilspeakers te gebruiken ook al heb ik maar 2 uitgangen (in totaal 4 nodig?)
pricewatch: Yamaha NS-555 (Zwart)
Wat is je budget?
400 voor 2 zuil of 2 boekenplank incl sub speakers
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister voornamelijk spotify maar ik wil ook dat hij het geluid van de TV afspeelt
Kunnen jullie mij andere speakers aanraden die wel fully compatibel zijn ? Mijn gevoel zegt dat deze yamaha's dat niet zijn.
Graag jullie advies ! Zuil of boekenplank maakt weinig uit !!
Ik ben nog aan het twijfelen tussen 2 receivers > Yamaha is gebruiksvriendelijker? Pioneer komt beter uit de testen ? Wat zouden jullie kiezen ?
edit :
keuze voor boekenplankjes zijn definitief.
2x Jamo S622
1x Jamo Center
1x Jamo sub 210
Nu nog aan het twijfelen tussen de receiver;
Pionier VSX 529 of Yamaha RX-V477
Yamaha http://tweakers.net/product/376519/yamaha-rx-v477/
Pionier
pricewatch: Pioneer VSX-529-K
Eisen aan Receiver:
Min. 5.1
Spotify
NAS support
Ik hebeen Marantz CR510 pricewatch: Marantz M-CR510 White op het oog. ik ben namelijk op zoek naar een 2.0 set voor spotify en lan muziek.
Is het mogelijk om deze zuilspeakers te gebruiken ook al heb ik maar 2 uitgangen (in totaal 4 nodig?)
pricewatch: Yamaha NS-555 (Zwart)
Wat is je budget?
400 voor 2 zuil of 2 boekenplank incl sub speakers
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister voornamelijk spotify maar ik wil ook dat hij het geluid van de TV afspeelt
Kunnen jullie mij andere speakers aanraden die wel fully compatibel zijn ? Mijn gevoel zegt dat deze yamaha's dat niet zijn.
Graag jullie advies ! Zuil of boekenplank maakt weinig uit !!
[ Voor 124% gewijzigd door DateTime.Now op 27-01-2015 08:38 . Reden: keuze beperkt ]