(Gaming)headset/Headphone's + aparte mic.

Pagina: 1
Acties:

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-02 23:28
Hey iedereen,

De reden dat ik een nieuwe headset wil is omdat ik veel geklaag van mijn vrienden krijg, over dat ze mijn youtube filmpjes e.d. horen over skype. Ook word deze headset te warm als ik hem te lang op heb wat een iritatiefactortje aan het worden is. Verder heb ik iets vaags ontdekt, als ik mijn mic mute en filmpjes ga kijken dan horen de anderen alsnog het geluid van de filmpjes, maar niet mijn stem als ik tegen ze praat.. geen idee waardoor dit komt. Ik maak gebruik van een onboard geluidskaart (kan dit het probleem zijn?)

ALS dit het probleem is.. moet ik dan rekening houden door een headset te kopen met een eigen "geluidskaart"?.

Ik gebruik op dit moment een
#ProductPrijsSubtotaal
1Razer Carcharias€ 63,04€ 63,04
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 63,04

Ik zoek een?
(Gaming)headset/Headphone's + aparte mic

Wat is je budget?
40-75 (als het echt in kwaliteit scheelt kan ik tot 85-90 euro rekken), ik ben een 2ehands shopper, dit betekent dus niet dat je tegen nieuwprijs van 40-75(85-90) euro mee hoeft te zoeken.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Headsets die ik op dit moment op het oog heb zijn de volgenden:
#ProductPrijsSubtotaal
1Astro Astro A40 System (2013) Black€ 239,99€ 239,99
1Logitech Wireless Gaming Headset G930€ 129,36€ 129,36
1Sennheiser PC 360 G4ME€ 179,-€ 179,-
1Steelseries Siberia V3 Wit€ 98,25€ 98,25
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 646,60

Al deze headsets kan ik tegen 40-90 euro krijgen 2ehands
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Sennheiser PC 360 G4ME of de astro a40, is dit de verstandigste keuze? verder is de astro het duurst waardoor ik daar een klein beetje van afzie...

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn moederbord is de :
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI P67A-GD65 (B3)€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

De omgeving:
Ik woon in een flat 9 hoog, er rijd regelmatig een sirene langs die redelijk goed te horen is (ook via mijn mic naar anderen via skype) verder is er in mijn kamer niet veel lawaai door buren e.d.

hopelijk kunnen mensen mij verder helpen.

mvg
pascal

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
De Sennheiser PC 360 is een erg goede headset. Nieuw is hij wel erg duur. Zelf zal ik nooit een headset 2de hands kopen ivm andermans zweet /huidschilfers.
De Steelseries Siberia V2 kwam bij Tweakers als beste uit de bus bij headsets onder de 100 euro, dus dat is een goede optie als je een nieuwe headset wil.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• P. Herz
Pataar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:59:
De Sennheiser PC 360 is een erg goede headset. Nieuw is hij wel erg duur. Zelf zal ik nooit een headset 2de hands kopen ivm andermans zweet /huidschilfers.
De Steelseries Siberia V2 kwam bij Tweakers als beste uit de bus bij headsets onder de 100 euro, dus dat is een goede optie als je een nieuwe headset wil.
oh ok bedankt :)

heeft u misschien zelf ook nog aanraders?
mijn prioriteiten zijn een goede mic, lichte headset, niet warm worden rond oren na lang dragen en niet teveel "noise-bleeding" (dat omstanders van je muziek/skypecall mee kunnen genieten)

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
erg tevreden met de siberia v2.. geen optie? zonder usb soundcard 55 euro bij bol :)

Met uitschuifbare mic! En de kwaliteit van de microfoon is prima.

Goede service bij steelseries ook. Siberia v1 is 3,5 jaar mee gegaan. En nog niet kapot. Vervangen door de v2. Die is helaas door mn eigen fout na 1 jaar kapot gegaan. Terug gestuurd via RMA. En binnen een week gloednieuw product in huis.

[ Voor 65% gewijzigd door legendareN op 20-01-2015 12:55 ]

• P. Herz
Ik heb besloten dat het de Siberia v3 word.

bedankt allemaal voor jullie inbreng :)