Ik heb hier nu een TB 1200@1330 die rond de 56 graden schommelt wanneer me systeem niets aan 't doen is, idle dus, en als ik een uurtje gegamed heb is ie rond de 64 graden
. M'n koeler is een Thermaltake Super orb. En ik heb nog 1 extra koeler die warme lucht uit me kast blaast. (kweet de specs er niet van, kheb 'm van oude voeding afgehaald 250W). De zijkant van me kast staat ook open.
Als ik m'n TB op z'n normale waarde laat draaien (dus @1200mzh) dan wordt ie nog idle 53 graden en stressed 62, dus dat is nog een beetje te heet...
Nu zit ik erover te twijfelen om een andere koeler te gaan kopen en mijn keus gaat denk ik naar de "ThermoEngine". Is dit een goede keus? En heeft toevallig iemand die koeler ook en wat vindt die ervan??
Als ik m'n TB op z'n normale waarde laat draaien (dus @1200mzh) dan wordt ie nog idle 53 graden en stressed 62, dus dat is nog een beetje te heet...
Nu zit ik erover te twijfelen om een andere koeler te gaan kopen en mijn keus gaat denk ik naar de "ThermoEngine". Is dit een goede keus? En heeft toevallig iemand die koeler ook en wat vindt die ervan??