Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broer heeft een nieuwe pc nodig. Dit is gewoon het basic gebruik: mailen/surfen/foto's bekijken/muziek beluisteren/... Als extra eisen heeft hij dat de pc niet te groot mag zijn, en dat hij toch minimum 5 jaar zoet is. Ook moet er een cd-lezer in, om zn cds te kunnen digitaliseren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen echte maximumprijs gekregen, maar volgens mij moet ik er voor 500 euro geraken.
Dit is het systeem wat ik samengesteld heb. Daarover heb ik volgende vragen:
- Is dit systeem een beetje future proof?
- Is alle hardware wel compatible met elkaar, heb ik misschien iets over het hoofd gezien (bvb voeding past niet in kast)
- Zijn er goedkopere alternatieven die ook zeker voldoen
- Of zijn er alternatieve onderdelen die duurder zijn, maar ook zeker beter zijn in het systeem
Mijn broer heeft een nieuwe pc nodig. Dit is gewoon het basic gebruik: mailen/surfen/foto's bekijken/muziek beluisteren/... Als extra eisen heeft hij dat de pc niet te groot mag zijn, en dat hij toch minimum 5 jaar zoet is. Ook moet er een cd-lezer in, om zn cds te kunnen digitaliseren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen echte maximumprijs gekregen, maar volgens mij moet ik er voor 500 euro geraken.
Dit is het systeem wat ik samengesteld heb. Daarover heb ik volgende vragen:
- Is dit systeem een beetje future proof?
- Is alle hardware wel compatible met elkaar, heb ik misschien iets over het hoofd gezien (bvb voeding past niet in kast)
- Zijn er goedkopere alternatieven die ook zeker voldoen
- Of zijn er alternatieve onderdelen die duurder zijn, maar ook zeker beter zijn in het systeem
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 54,- | € 54,- |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Lian Li PC-Q07B | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Logitech Wireless Keyboard K270 | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 31,70 | € 31,70 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 450,65 | |