Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eenvoudig toegankelijke harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zou graag de hdd/sshd eenvoudig kunnen vervangen (door een ssd uiteraard, maar pas als windows 10 uitkomt ;) ). Ik heb gemerkt dat dat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is en wou graag eens jullie advies, als jullie een model weten waarbij het nog eenvoudig te doen is en dat je niet het hele toetsenbord enzo moet weghalen...

Wat is je budget?
Rond de 900 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst een merk met een deftige driver/bios support. Verder graag een Intel i5 of i7 processor en een 17 inch scherm. Edit: graag een azerty klavier!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:31
Probeer zelf een laptop te zoeken die bij je past, ga hierna op bijvoorbeeld youtube kijken hoe hij in elkaar zit. Dit kan heel makkelijk [modelnummer] hdd change. of iets dat daarop lijkt.

Moet te doen zijn lijkt me!

Verwijderd

Topicstarter
Wel ja, heb ik dus al gedaan, het was eigenlijk om eens te kijken als iemand er gewoon eentje wist. Zeker al 5 modellen bekeken, en tegenwoordig doen ze dat ook minder zo filmpjes maken toch niet van de laptops die tot mijn keuzelijst behoorden...)