Omdat ik inmiddels zie dat de nieuwe games die uitkomen (zoals GTA V) steeds meer vragen, begint mijn huidige FX 8120 toch wel een bottleneck te worden soms
Ik zie veelal dat de FX-8350 een goede upgrade is? Of kan ik beter naar bijvoorbeeld een FX-9370 kijken?
De rest van de PC is in september gebouwd, dus liever geen andere aanpassingen buiten de CPU (dus dingen zoals voeding)
Overigens heb ik alleen maar de basis kennis van PC's, dus dingen zoals overclocken kan en wil ik niet
Ik zoek een?
Nieuwe CPU om de huidige FX-8120 te vervangen
Wat is je budget?
Budget heb ik niet echt, moet wel even mee kunnen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk wil ik wel een AMD FX weer terug omdat ik anders weer een nieuw moederbord moet, dan wordt het weer te kostbaar
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming (zoals GTA V dus) en 3D rendering (Blender 3D), voor rendering voldoet de huidige FX8120 nog prima, met gaming wordt het soms een bottleneck
Uiteraard zit er ook geheugen in (8GB 2400mhz) maar omdat ik niet precies weet welke het zijn heb ik deze eruit gelaten, hetzelfde geldt voor de blu-ray speler en de 2 TB Hardeschijf

Ik hoop dat ik hierbij voldoende info heb gegeven en dat iemand me verder kan helpen
Ik zie veelal dat de FX-8350 een goede upgrade is? Of kan ik beter naar bijvoorbeeld een FX-9370 kijken?
De rest van de PC is in september gebouwd, dus liever geen andere aanpassingen buiten de CPU (dus dingen zoals voeding)
Overigens heb ik alleen maar de basis kennis van PC's, dus dingen zoals overclocken kan en wil ik niet
Ik zoek een?
Nieuwe CPU om de huidige FX-8120 te vervangen
Wat is je budget?
Budget heb ik niet echt, moet wel even mee kunnen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk wil ik wel een AMD FX weer terug omdat ik anders weer een nieuw moederbord moet, dan wordt het weer te kostbaar
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming (zoals GTA V dus) en 3D rendering (Blender 3D), voor rendering voldoet de huidige FX8120 nog prima, met gaming wordt het soms een bottleneck
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8120 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Crosshair V Formula-Z | € 199,- | € 199,- |
| 2 | MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Graphite 230T Windowed Orange | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Corsair RM850 | € 126,95 | € 126,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,13 | € 69,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 553,98 | |
Uiteraard zit er ook geheugen in (8GB 2400mhz) maar omdat ik niet precies weet welke het zijn heb ik deze eruit gelaten, hetzelfde geldt voor de blu-ray speler en de 2 TB Hardeschijf

Ik hoop dat ik hierbij voldoende info heb gegeven en dat iemand me verder kan helpen